Idén ősztől az MVM Nextnél csak az új felületeken lehet online ügyet intézni

Vágólapra másolva!
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. korszerű digitális ügyintézési felületet és applikációt hozott létre, amelyet már ügyfelek százezrei választottak a kényelmes ügyintézési lehetőség miatt. Ezzel összefüggésben hamarosan inaktívvá válik az eddig két külön alkalmazásként rendelkezésre álló MVM Next Földgázapp és a korábbi áramügyfeleket kiszolgáló MVM Next Áramapp, valamint megszűnnek az ezekhez tartozó, különálló online ügyfélszolgálatok is. Így ezen ügyfélkörök számára ősztől már a legmodernebb, egyetlen applikációban és a vele azonos tartalmú online ügyfélszolgálaton elérhető, a legtöbb ügy intézésére ügyfélbarát módon kialakított felületek lesznek használhatók. A tavaly szeptemberben az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól érkezett ügyfelek áramügyintézési csatornái ebben a fázisban nem változnak, számukra egyelőre még marad a megszokott online ügyfélszolgálat és az MVM Next EnergiApp.
Vágólapra másolva!

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfelei – akiknek a társaság biztosítja a földgázt, illetve akiknek már régebb óta, 2021. szeptember 1-jét megelőzően is szolgáltatta az áramot – idén ősztől már egy helyen tudják megtekinteni és akár mentett kártyával befizetni áram- és földgázszámláikat, és intézhetik kényelmesen a legtöbb energiaügyüket – közölte lapunkkal az MVM Csoport otthonszolgáltatója.
Az MVM Next érintett lakossági ügyfelei új regisztrációt követően tudják használni az egységes online ügyintézési felületeket, a korábbi applikációk és online ügyfélszolgálatok már nem lesznek elérhetők számukra, így érdemes mielőbb regisztrálni.

Forrás: MVM Next

A számos előnnyel járó megújulásnak köszönhetően az érintett ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, ráadásul automatikusan értesülnek számláikról, diktálási időszakaikról szerződőként és megbízott fizetőként is. Egy helyen kezelhetik továbbá több ingatlan energiaügyeit is, valamint sokak számára hasznos funkció, hogy elintézhetik családtagjaik, albérletük gáz- és áramügyeit abban az esetben is, ha a szerződés nem az ő nevükön van.

Az MVM Next ajánlása szerint érdemes minél előbb letölteni az MVM Next appot, amelyet kifejezetten ügyfeleik kényelme érdekében fejlesztettek, és segítségével – online ügyfélszolgálatukhoz hasonlóan, ugyanazzal a regisztrációval – bárhonnan és bármikor, pár perc alatt elintézhetők az energiaügyek.
Azon ügyfeleknek, akiknek 2021. szeptember 1-je előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatta az áramot, online áramügyintézésre továbbra is az MVM Next EnergiAppban és ezen az oldalon van lehetőségük. Az MVM Next és a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ szakértői ugyanakkor dolgoznak azon, hogy egyetlen online felületet és applikációt használhasson minden ügyfél az áram- és gázügyintézéshez.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!