A kezdetektől fogva a minőség és a frissesség jellemzi a Lidl átgondolt termékkínálatát, emellett pedig az áruházlánc szemmel láthatóan a legjobb ár-érték arány megteremtésére törekszik, miközben termékeinek beszerzésekor különös figyelmet fordít a hazai beszállítókra is – a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében –, így válhatott vásárlóinak megbízható és felelősségteljes partnerévé. A megváltozott fogyasztói igények miatt a közelmúltban a bevásárlások egyik legfontosabb tényezőjévé a meghirdetett akciók és a termékek árai lettek, erre pedig hazánk piacvezető áruházlánca úgy reagált, hogy pénztáraiknál egy applikációnak hála a szórólapban megtalálható lehetőségeken túl hetente megújuló akciókat biztosít vásárlóinak, hogy mindenki kedvező áron találja meg a kedvére valót.
A Lidl mindig is kiemelt hangsúlyt fektetett arra, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb áron kínálja termékeit, de az igények a közelmúltban megváltoztak: a vevők egyre több akciót és kedvező árakat várnak el kedvenc boltjuktól. A hazánkban napról napra nagyobb népszerűségnek örvendő áruházlánc célja természetesen az, hogy a fogyasztói igényeket kielégítse, így a promóciós termékek iránt megnövekedett vásárlói igényt a Lidl a hetente változó akciókkal biztosítja vásárlóinak, ezen felül pedig további kedvezményeket is érvényesíthetnek a boltokban, amennyiben letöltik okos eszközeikre a Lidl Plus applikációt. Ezen az alkalmazáson keresztül ugyanis egy rövid regisztrációt követően azonnal elérhetővé válik a digitális hűségkártya és vele számos szolgáltatás, amely megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást, miközben segít a spórolásban is, ráadásul – más hűségprogramokkal ellentétben – minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál.
Az elmúlt időszakban jelentős mértékben megváltozott a médiakörnyezet, és az emberek jelentős része ma már különböző digitális csatornákat használ információszerzés céljából, de a Lidl hazánkban már régóta erősíti online jelenlétét, vásárlóit pedig évek óta arra ösztönzi, hogy iratkozzanak fel elektronikus hírlevelükre, hogy első kézből értesülhessenek akcióikról, vagy figyeljék az akciós újságok digitális változatait és persze használják aktívan a Lidl és a Lidl Plus alkalmazásokat, amelyeken szintén megtalálhatóak online az akciós szórólapok. A Lidl applikáció további előnye az is, hogy egy ún. bevásárlólista funkcióval is rendelkezik, mely segítségével a vásárlók egyszerűen rögzíthetik, mely terméket szeretnék megvásárolni. A Lidl Plus alkalmazással a szórólapon felüli extra kedvezményekhez lehet jutni.
A Lidl Plus applikáció ingyenesen letölthető, ráadásul az akciós újságban szereplő kedvezményeken felül a felhasználók hetente átlagosan 10-12 extra százalékos vagy fix összegű kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, továbbá minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyát kapnak, melyek akár további kedvezményekhez juttathatja őket.
A Lidl Magyarország egy korábbi közleménye szerint aktív felelősséget kíván vállalni minden olyan területen, ahol vállalatként hatással van az emberekre és a környezetre: ennek fejében a vállalat az elmúlt két évben tovább erősítette a fenntarthatóság melletti elköteleződését, folyamatosan dolgozott kitűzött céljai elérésén és új, meghatározó vállalásokat is tett az élhetőbb jövő érdekében.
Az a törekvése is ide sorolható, hogy hazánk piacvezető áruházláncaként folyamatosan erősíti online felületeit és célja, hogy a nyomtatott akciós szórólapok helyett egyre több vásárló részesítse előnyben a digitális változatot. Azáltal, hogy az akciós szórólapok online érhetők el a vásárlók számára, a vállalat idén akár 3500 tonnával mérsékelheti papírfelhasználását, csökkentve ezáltal is a környezeti terhelését. A Lidl Plus applikációnak hála pedig hetente megújuló akciókat biztosít vásárlóinak, hogy mindenki kedvező áron válogathasson kedvenc termékei között.