A reklámokra Pető információi szerint egyetlen hét alatt, november 5-e és november 12-e között 173,5 millió forintot költött a kormány. A Széchenyi-terv reklámfilmjeit a Magyar Televízió 71, a tv2 61, az RTL Klub pedig egy alkalommal játszotta le az említett időszakban. Emellett a nyomtatásban, a napi- és hetilapokban közzétett hirdetések ára is napi többmilliós tételt tesz ki Pető szerint.
A képviselő levelet írt Orbán Viktor miniszterelnöknek, amelyben azt kéri, ne vetítsék többet a reklámfilmet, a közpénzeket kizárólag közcélokra költsék.
Az elmúlt három és fél évben a folyamatos kormányzati politikai kampány több milliárd forintjába került az állampolgároknak - mondta a politikus. Pető Iván azt ígérte, amíg a kampány fut, hetente tájékoztatni fogja a közvéleményt a kormány politikai kampányának költségeiről.
[origo]