Lépésben haladtak az autók kedden a Hungária körúton és a környező utakon, miután szombattól lezárták a Hungária körutat a Róbert Károly körúttal összekötő felüljáró egyik felét. A Thököly út felé vezető oldalt zárták le, és az eredetileg az Árpád híd felé vezető oldalon alakítottak ki három sávot. Két keskeny sávban lehet a Thököly út felé menni, az Árpád híd felé egy sávban lehet hajtani, itt azonban egy teherautó vagy egy autóbusz mellett már nem fér el egy személyautó.
A Thököly út felé ráadásul kétszer is át kell hajtani a villamossíneken, és a híd közepére jelzőlámpát szereltek. Az egész szakaszon óránként harminc kilométeres sebességgel lehet csak közlekedni.
A BKV fődiszpécsere az [origo]-nak elmondta, hogy nemcsak a reggeli órákban, hanem kedden délben is óriási volt a torlódás a Hungária körút mellett a Thököly úton és a Szentendrei úton is.
A buszok, többek között a 7-es, és a piros 7-es, amelynek menetideje a Bartók Béla úti munkák miatt is hosszabb, jelentős késésekkel járnak. A 32-es autóbuszok is lényegesen lassabban teszik meg az utat, ráadásul hétfőtől a piros 32-es Kőbánya-városközponttól ideiglenesen rövidített útvonalon, a Mexikói útig közlekedik.
Egyedül az 1-es villamos tudja tartani a menetidőt, rendőrök felügyelnek, nehogy az autók a sínekre hajtsanak. A BKV nem tervez mentesítő járatokat, mert azok sem tudnák kikerülni az érintett útszakaszokat - mondta a fődiszpécser. Hozzátette, hogy kollégái keddi jelzései alapján úgy tűnik, egyelőre senki nem választotta az autó helyett a buszokat, villamosokat.
Utoljára 1987-ben nyúltak a felüljáróhoz. Most a híd szigetelését, az útburkolatokat, a vízelvezetést, a hídszegélyeket, a villamospályát és a gyalogos aluljárót újíttatja fel a Fővárosi Önkormányzat. A felüljárót szeptember közepén adják át.
Ajánlat:
Korábban: