"Hogy ne legyen minden szürke és értéktelen" - hirdeti magát a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (FVF) megújult honlapján, amelyen egy szürke épületrészleten tör át némi narancssárga ablakkeret.
Az oldalon a fogyasztóvédelem mibenlétének részletes ismertetésén és az eddigi vizsgálatok rövid felsorolásán túl igyekszik hasznos tanácsokkal ellátni az oldalra látogató embereket. "Az olyan ajánlat, ami 'túl szép, hogy igaz legyen' valószínűleg nem is igaz!" - hívja fel a figyelmet az arany igazságra az FVF. Emellett a tanácsok között szerepel még, hogy ne dőljünk be a "Gratulálok! Ön nyert!"-típusú leveleknek, kivéve, ha az ember tényleg részt vett valamelyik nyereményjátékon.
A fogyasztóvédők szerint nem szabad a vásárlásról hirtelen dönteni, minden esetben hasznos, ha az ember begyűjt több ajánlatot, majd alszik egyet a döntés előtt. Nem éri meg az FVF szerint a bolhapiacon se vásárolni, mert eltűnhet az eladó, ha probléma van az áruval, illetve nem szabad soha üres papírt aláírni.
Aki mégis bajba kerül, akár az FVF honlapján is tehet panaszt, az ígéretek szerint minden esetben kivizsgálják az ügyet.