A belső teret illetően csak abba lehet beleszólásuk a szavazóknak, hogy kék vagy zöld színűek legyenek-e az ülések. A külsőt tekintve nagyobb a választék: 13 variációból lehet választani, hogy milyen színű és vastagságú vízszintes csíkok díszítsék a vezetőfülkénél a villamost. A szürke, a sárga, a kék, a zöld és a fehér kombinációi között lehet dönteni.
Az új, 53 méter hosszú villamosok 2005-től suhannának Európa legforgalmasabb villamosvonalán, a budapesti Nagykörúton. A direkt Budapestre tervezett járműveknél a jelenlegi körúti villamosoknál gyorsabb közlekedést és nagyobb kényelmet biztosítanak majd az ígéretek szerint. Az alacsony padlós villamosokat nemcsak a gyerekek és idősek tudják majd könnyebben használni: gyakorlatilag akadály nélkül felszálhatnak a babakocsival vagy kerekesszékkel utazók is. A tervezők a jármű belső elrendezésénél is gondoltak a nehezen közlekedőkre, a járművekben 6 db kerekesszék vagy babakocsi fér el kényelmesen. A 2,4 méter széles szerelvényen 351 férőhely lesz, ebből 72 ülőhely. Az eddigi körúti villamosokkal ellentétben az új típus már fűthető lesz.
Az első két villamosszerelvény 2004 őszén indul próbajáratra, majd 2005-ben állhatnak forgalomba. 2006 közepétől már csak az új, legkorszerűbb technikát képviselő villamosok fognak járni a 4-6-os vonalán. A járművek összesen 37 milliárd forintba kerülnek.
Az új 4-6 villamosoknak nem csak a méretük lesz hosszú, hanem az élettartalmuk is: a tervek szerint 30-50 évig fognak szolgálatot teljesíteni Budapesten.