"Na, ezt jól megcsinálták" - ez a szlogenje az új kampánynak, amelyben a Fidesz arra hívja fel a figyelmet, hogy a munkanélküliek száma, a szívgyógyszerek és a gáz ára az utóbbi két hónapban tovább növekedett - mondta el Rogán Antal egy szerdai sajtóértkezleten. A párt ezzel nyilván a szocialisták kampányszlogenjére, az "Igen. Megcsináltuk"-ra utal.
A Fidesz szerint az aktív és passzív munkanélküliek száma két hónap alatt 36 ezerrel, 436 ezerre nőtt, a gáz ára januártól újabb 7 százalékkal emelkedett, így a négyéves növekedés 74 százalék, míg a szívgyógyszerek esetében már 133 százalékos az áremelkedés.
A plakátok és reklámfilmek a "Rosszabbul élünk, mint négy éve" sort folytatják, csak a csokorból most kimarad az, hogy mit tett a kormány a támogatott lakáshitelek terén. A Valódi elszámolás kampányra adott válasz az MSZP részéről az Orbán mínusz fedőnevű kampány volt, amely az Orbán-kormány teljesítményét helyezte szocialista megvilágításba.