Megközelítően 2 millió ember látta, hallgatta vagy olvasta a vitát, amelynek közönsége szerint minden szempontból Kóka János tekinthető a választási vita győztesének - derül ki a Marketing Centrum reprezentatív telefonos gyorsfelméréséből. Ehhez az eredményhez viszont az is hozzájárul, hogy a választási szópárbajt több kormánypárti, mint ellenzéki szimpatizáns követte.
A felmérés szerint a többség egyértelműen Kóka Jánost érezte meggyőzőbbnek, felkészültebbnek, szavahihetőbbnek, szellemesebbnek, udvariasabbnak és rokonszenvesebbnek, miközben Áder Jánost rutinosabb vitázónak találták. Az érdeklődőknek ugyanakkor csaknem negyede nem foglalt egyértelműen állást egyik fél mellett sem, de a bizonytalanok körében is többen érezték Kókát győztesnek
A telefonos háztartásokban élők mindössze harmada nézett tévét kedd este 10 órakor az Áder János - Kóka János vita idején, ugyanakkor a tévézők fele legalább belenézett a vitába. Ez pedig azt jelenti, hogy a két politikus valamivel több nézőt tartott a képernyők előtt, mint a Terminátor 3 vagy a szintén párhuzamosan sugárzott BL-meccs. Ezzel együtt a teljes vitát csak a telefonos háztartásban élők 9 százaléka nézte végig.
Rádión keresztül a telefonos háztartásban a hívottak 6 százaléka követte a vitát, és 14 százalék azok aránya, akik másnap láttak, hallottak, olvastak valamilyen összefoglalót a választási vitáról. Mindent egybevetve a telefonos háztartásban élők csaknem harmadához (27 százalékához) eljutott valamilyen formában Áder és Kóka szócsatája.