Az egyesület összesítése szerint a legtöbb új személygépkocsit és terepjárót a Suzuki értékesítette, összesen 18 717 járművet, 8,8 százalékkal kevesebbet a 2005. évi bázishoz képest. Piaci részesedése így 19,2 százalék, míg 2005 első hat hónapjában még 21,7 százalék volt.
A második legnagyobb személygépjármű- és terepjáró forgalmazó az Opel volt 10 657 jármű értékesítésével, ami 3,7 százalékos emelkedés a bázishoz viszonyítva. Az Opel piaci részesedése nem változott, az idei első félévben 10,9 százalék volt.
A harmadik helyen a Ford végzett 9270 eladott személygépkocsival és terepjáróval, ami 27,9 százalékos növekedés 2005 első hat hónapjához viszonyítva, a piaci részesedés 9,5 százalékra nőtt a 2005 első félévi 7,7 százalékról. Az eladásban negyedik 8493-as darabszámmal a Skoda, majd 8168-as darabszámmal a Volkswagen, hatodik 6501-es darabszámmal a Toyota.
A 3,5 tonna alatti haszonjárművekből 10 786 darab kelt el, ami 17,7 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva. Legtöbbet, 2279 darabot a Ford adott el, 27,7 százalékkal többet, mint a bázis időszakban, és ezzel piaci részesedése 21,1 százalékra nőtt a 2005 első félévi 19,5 százalékról. A 3,5 tonna feletti járművekből 3036 darabot értékesítettek, ami a múlt év első félévéhez képest 2,1 százalékos emelkedés. A kategórián belül legtöbbet a 15 tonna feletti alkategóriából adtak el (1739), 4,7 százalékkal többet, mint a múlt év hasonló időszakában. Ezen belül DAF-ból 280-at, Renault-ból 278-at, míg Volvóból 275-öt értékesítettek.
Az első félévben Magyarországon 154 autóbusz talált vevőre, 55,6 százalékkal több, mint 2005 első félévében. Legtöbbet, 89-et Volvóból adtak el, míg Manból 47-et.