A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Kevesebb kisföldalattit indítanának reggelente

Vágólapra másolva!
Ritkítani akarja a kisföldalatti járatait a BKV. A társaság reggel fél öttől hat óráig kevesebb szerelvényt indítana, mert azokon csak 100-120 utas utazik ebben az időszakban. A kisföldalatti egy szerelvényén körülbelül 200-an férnek el.
Vágólapra másolva!

Reggel fél öt és hat óra között ritkítaná a kisföldalatti járatait a Budapesti Közlekedési Zrt. Regőczi Miklós, a BKV kommunikációs és értékesítési vezérigazgató-helyettese szerint a 4 óra 30 perces üzemkezdet és 5 óra között mindössze 100-120 utas utazik egy-egy járművön, amelyek ebben az időszakban 3 és fél percenként közlekednek. A BKV szerint feleennyi jármű is képes lenne elszállítani az utasokat.

Sziva György, a kisföldalatti szolgálatvezetője szerint a vonalat naponta 100-120 ezren veszik igénybe, ami éves szinten 30-35 millió utas. Csúcsidőben 100 másodpercenként indulnak, a késő esti órákban 7 percenként követik egymást a járatok. Egy szerelvényen egyszerre körülbelül 200 ember fér el.

Fokozott ellenőrzés és luxusmetró-imidzs

Augusztus óta a földalatti mind a 22 kijáratát a teljes üzemidőben biztonsági őrökkel zárták le, így a szerelvényekre csak fizető utasok juthatnak fel. A szigorított ellenőrzés a BKV-nak havonta 30-40 millió forintos pluszbevételt jelentett, ami az őrzés költségeinek levonása után néhány milliós bevételnövekedést hozott. A szigorított ellenőrzést januártól fenn akarják tartani, de nem teljes üzemidőben, és csak a legforgalmasabb állomásokon, például a Deák téren, az Oktogonon és a Mexikói útnál.

A BKV az Andrássy út arculatához kapcsolódóan egyfajta "luxusmetró"-imidzset alakítana ki a földalatti állomásain, elsősorban az utasok korszerűbb és részletesebb tájékoztatásával. Regőczi Miklós hozzátette: néhány éven belül szükségessé válik a 70-es években beszerzett, mára elöregedett járműpark cseréje is.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!