Reggel 6 és este 9 óra között legyen tilos minden elektronikus médiumban az egészségtelen (magas só-, cukor- és zsírtartalmú, illetve kalóriadús és tápanyagszegény) élelmiszerek reklámja - ezt tartalmazza többek között a Fogyasztók Világszervezete és az Elhízás Elleni Nemzetközi Akciócsoport által kidolgozott tízpontos nemzetközi kódrendszer.
A nemzetközi kampány célja, hogy a WHO elfogadja a kidolgozott kódrendszert, valamint a kormányok jogszabályalkotással kényszerítsék ki az abban foglaltakat. Ezért az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület levélben keresi meg az illetékes minisztériumokat és szervezeteket.
Az egyesület Magyarországon is megszervezte a nemzetközi Lunch Box Challange akciót, mellyel azt tesztelték, hogy a gyerekek szabadon választható élelmiszerek közül melyeket választják ki maguknak. A gyerekek választását jelentősen befolyásolják a reklámok, ezért tartják szükségesnek a reklámok korlátozását.