A Nap-kelte reklámidejét támadja az MTV

Vágólapra másolva!
Az MTV vezetése szerint a Nap-kelte éveken keresztül 22 percnyi reklámidőt sugárzott a szerződésben szereplő 19 helyett.
Vágólapra másolva!

Jogi lépésekre készül a Magyar Televízió (MTV), mert a menedzsment álláspontja szerint a Nap-kelte túllépte a szerződésben rögzített maximális reklámidő-mértéket. Medveczky Balázs ügyvezető alelnök szerint a megállapodásban szereplő 19 helyett éveken keresztül 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció.

Gyárfás Tamás producer az MTI-nek úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem. Szerinte úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy - megtévesztően, rossz hírüket keltve, mint a kuratórium tagjainak kiosztott mintegy félszáz oldalas kimutatásból is kiderül - abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.

Szeptember 25-én, azonnali hatállyal mondta fel - ellehetetlenülésre hivatkozva - a Nap-kelte szerződését az MTV, a televíziót felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnökségében azóta is vitatott, jogszerű volt-e a lépés.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!