A BKV még nem döntötte el, hogyan kompenzálja a múlt heti, hatnapos sztrájk miatt károsodott utasait, egy-két napon belül jelentik be a megoldást. A BKV az [origo]-val azt közölte, már létezik egy munkaanyag a kérdésben, de a vezetők szerint még részletesen ki kell dolgozni.
"A BKV-nak szándékában áll valamilyen módon és mértékben kompenzálni az utasokat a hat napig tartó munkabeszüntetés miatt" - írta a cég, hozzátéve, hogy szeretnének "korrektül eljárni azokkal az utasokkal szemben, akik megvették bérletüket, de a sztrájk miatt nem tudtak a szokásos rend szerint közlekedni".
Kocsis István BKV-vezérigazgató a múlt csütörtökön azt nyilatkozta, ellentételezni kell azokat a bérlettel rendelkező utasokat, akik a sztrájk idején nem kapják meg a számukra szükséges szolgáltatásokat. Ezt Szabó Máté ombudsman levelére reagálva mondta, aki arról érdeklődött, hogy a bérletes utasok kárát kifizeti-e a vállalat. Kocsis azt mondta, ennek módját még nem tudja, de elképzelhető, hogy a bérletek érvényességét fogják meghosszabbítani. (Erről bővebben itt olvashat.)