Összesen 413 454 millió forintot költöttek eddig a pártok a választási kampányban a költéseket monitorozó Transparancy International és Freedom House adatai szerint. A két civil szervezet önkéntesek megfigyelései és hivatalos adatok alapján a kampány során megpróbálja megbecsülni, mennyit költenek a pártok a kampányra. A jelenlegi törvény szerint a pártok összesen 386 milliót költhetnek a kampányra. A civilek arra kíváncsiak, ki tudnak-e jönni ennyiből a pártok.
A jelenlegi adatok szerint eddig az MSZP költötte a legtöbbet: 161 millió forintnál járnak. A Fidesz 110, az MDF 67, a Jobbik 49,9, az LMP 25,4 milliót költött. Az önállóan nem induló, de az MDF-fel közösen jelölteket állító SZDSZ-nek a civilek szerint csak háromszázezer forintba került a kampány. Az csak március végén derül ki, hogy mennyit költöttek a pártok a köztéri reklámokra, az interneten, tévében, rádióban és újságokban megjelent hirdetésekre februárban. Hiányzik az összesítésből az is, hogy mennyibe kerültek a pártoknak a március 15-i ünnepségek.
A választáson induló pártok közül az LMP vállalta, hogy nyilvános kampányszámlát vezet. Ígéretüknek megfelelően a honlapjukra kiírják, mennyit költöttek. Eszerint eddig a civileknél becsültnél jóval kevesebbet, 9,3 milliót költöttek a kampányra. Február végén az MDF is közzétette honlapján az eddig költségeket, a párt akkor azt írta, hogy nettó 50 millió forintot költöttek.