Sánta János, a Continental dohánycég vezetője kezdettől fogva együttműködött a kormánnyal a trafiktörvény kialakításában. A javaslat egy, az unóinak elküldött verzióját egyenesen egy "Sánta János" névvel regisztrált gépen hozták létre, később a törvényt jegyző fideszes Lázár János is elismerte, a törvényjavaslat megalkotásában szerepe volt a Continental Dohányipari Zrt.-nek. Sánta Jánosról Lázár akkor azt mondta, tíz éve ismeri őt, és ugyanennyi ideje kéri ki a véleményét, ez a társadalmi egyeztetés része.
Az Index információi szerint Sánta János és a cégcsoportban szintén tulajdonos ifj. Sánta János családtagjai, cégeinek vezetői, és azok családtagjai jelentős sikereket értek el a nemzeti dohányboltok állami koncessziós pályázatán.
Berényi János a cégcsoport alkalmazottjaként kezdett dolgozni közel másfél évtizede, korábban az ifjabb Sánta János által vezetett és részben tulajdonolt Tabán Trafiknál intézett kereskedelmi és marketingügyeket. Berényi János Szegeden és Makón két-két koncessziót nyert el. De eredményesen pályázott a felesége is, Berényiné Zarka Nikolett, aki egy makói és egy hódmezővásárhelyi, valamint két szegedi koncessziót szerzett - korábban ő is a Tabán Trafik alkalmazásában állt.
Egy másik alkalmazott, Egedi István Tamás Szegeden két koncessziót vihet, felesége, Egedi Istvánné Szegeden négy koncessziót szerzett. Ifjabb Sánta János feleségének, Bakos Orsolyának a testvére, Csíkosné Bakos Boglárka szintén a nyertesek között van.
A lap szerint több megyeszékhelyen is a Tabán Trafikhoz kötődő üzletkötők nyertek trafiküzemeltetési jogot. Erről és a céghez kötődő nyertes pályázókról, a pályáztatás menetéről az Index megkérdezte ifj. Sánta Jánost, aki későbbre ígért írásos választ.