A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Megérkezett Budapestre a hármas metró első felújított szerelvénye

Vágólapra másolva!
Megérkezett a 3-as metró első felújított szerelvénye Budapestre.
Vágólapra másolva!

Az Oroszországban felújított szerelvény hajnalban érkezett meg a BKV Kőér utcai járműtelepére.

A Metrovagonmas által felújított hat kocsit május 12-én indították útnak Budapestre.

Az orosz cég korábban arról tájékoztatott, hogy a felújítás után

  • jelentősen növekedett a szerelvény megbízhatósága,
  • könnyebbé vált a karbantartása,
  • csökkent az energiafogyasztása,
  • kényelmesebbé és esztétikusabbá vált,
  • javultak a metróvezetők munkafeltételei.

Teljesen felújították a vagonok utasterét, a vezetőfülkét és a műszerfalat, korszerűsítették a vezérlő-, a videomegfigyelő- és a biztonsági rendszert.

A budapesti 3-as metróvonal Moszkvában felújított, Magyarországra tartó metrószerelvényei a párkányi vasútállomáson Forrás: MTI/Máthé Zoltán

A BKV és a Metrovagonmas tavaly augusztusban írta alá a budapesti 3-as metróvonal járműparkjának korszerűsítéssel egybekötött felújításáról, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások és eszközök szállításáról szóló szerződést.

Az orosz cég 219,1 millió euróért végzi el a 37 - egyenként hat kocsiból álló - szerelvény felújítását. A járművek garantált élettartama 25 év.

Gulyás Attila, a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezete elnöke az MTI-nek azt mondta, három prototípus szerelvény érkezik Budapestre, közülük

a csütörtökön megérkezettnek 15 ezer kilométeres tesztet kell teljesítenie.

A másik kettőnek utána elég 5 ezer kilométert lefutnia, és azokon képezik ki a vezetőket és a szerelőket is.

Azt egyelőre nem tudni, hogy mikor állhatnak először forgalomba, de a jelenlegi vonatvezérlő rendszerekkel is képesek futni a felújított szerelvények - mondta Gulyás Attila.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!