Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség

Vágólapra másolva!
A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát. A szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. Az MTÜ kampányának célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.
Vágólapra másolva!

„A Magyar Turisztikai Ügynökség fontos küldetésének tartja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse. Ezáltal minél többen tudjanak a Libalakoma és az újbor kóstolásának hagyományáról. Ehhez kapcsolódik legújabb kampányunk, a Szent Márton-napi Libalakoma, melynek célja a magyar liba becsületének helyreállítása" – jelentette be Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a Belvárosi Piacon tartott sajtótájékoztatón.

„A Magyar Turisztikai Ügynökség országos felhívásához több száz étterem csatlakozott. A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat" – hangsúlyozta a vezérigazgató, aki arra kérte a vendéglátó egységeket, hogy ezen a napon is mutassák meg a visszahívó magyar vendégszeretetet legalább egy apró gesztus keretében.

A sajtótájékoztatón Hamvas Zoltán, a Magyar Bocuse d'Or Akadémia elnöke a Szent Márton-napi tradicionális ételeket és a liba alapú fogások szerepét ismertette a magyar gasztronómiában. Ezt követően Szulló Szabina konyhafőnök a magyar alapanyagok fontosságát emelte ki, két általuk kreált libaétel-különlegességet kiemelve.

Krasznai Zsófia nemzetközi borakadémikus pedig az újbor hagyományáról, jellegzetességeiről, valamint a libaételekhez való párosításáról beszélt.

A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az Ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. Az MTÜ felhívására jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé az Ügynökség.

Az MTÜ átfogó, országos integrált kampányában kiemelten népszerűsíti a Libalakomához csatlakozott vendéglátóegységeket az említett honlapon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat többek között influenszerek bevonásával annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet, és tervezzenek programot 2017. november 11-re. A kampányhoz az Ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d'Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek itt érhetők el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!