A már külföldön is jól ismert Nanushkát olyan világsztárok is viselik, mint Dua Lipa vagy Kendall Jenner, így nem meglepő, hogy nemzetközi szakmai életben is hatalmas sikereket él el a márka.
Sándor Szandra 2019-es Pre-Fall kollekciója lett az International Design Awards (IDA) győztese is.
Az év divattervezőjének járó díjat egy nemzetközi designerekből álló zsűri ítélte a fiatal divattervezőnek, akik kollekcióját elegánsnak, mégis könnyen viselhetőnek találták. Az IDA 2007 óta ítél díjakat építészeknek, belsőépítészeknek, grafikusoknak, tárgy- és divattervezőknek. A zsűri tagjai pedig elismert nemzetközi szakemberek, akik minden évben várják az úttörő tehetségeket, azokat, akik szakmájukban valami újat tudnak mutatni.
A Nanushka legújabb kollekciójával egyébként
március 30-án találkozhat a magyar közönség.
A ruhakölteményeket a Budapest Central European Fashion Weeken mutatja be.
A nemzetközi szakmai sikerekről és a cég előtt álló kihívásokról a divatcég társtulajdonosa, Baldaszti Péter beszélt Cambridge-ben fiataloknak a Future Hungary Koncerencián. Ide a legrangosabb brit egyetemekről gyűltek össze ott tanuló magyar diákok, hogy megismerjék a cég történetét, így meggyőződjenek arról, hogy Budapestről is lehet szakmai és üzleti eredményeket elérni a világban. A Future Hungary Konferencia lehetőséget ad arra az Egyesült Királyságban tanuló tehetséges magyar diákoknak, hogy jobban megismerjék a feltörekvő hazai cégek háttérmunkáját is. A több mint száz résztvevő, akik közül sokan a világ legjobb egyetemein tanulnak workshopokon, előadásokon tájékozódhat a Nanushka világáról.
A Nanushka ruháit jelenleg több mint 30 országban árulják,
egyedi ruhaboltoktól kezdve az olyan hatalmas üzletláncok át, mint a Bergdorf Goodman, a Selfridges, a Liberty vagy a Browns. De a legnagyobb nemzetközi webshopok – a Net–a–Porter és a My Theresa – képzeletbeli polcain is ott sorakoznak a magyar tervező ruhái.
Háromszor annyi viszonteladó, ötször annyi eladott ruha, megtízszerezett bevétel. Ezeket az eredményeket érte el a Sándor Szandra által alapított Nanushka a GB & Partners befektetése után. A magyar divatmárka egyedülálló növekedési ütemet ért el: 2018 végére az első magyarvilágmárkává nőtte ki magát, mára pedig a világ összes meghatározó nagyvárosában jelen van.