Az NKM Nemzeti Közművek az ügyfeleiket arra kérik, hogy ezen időszakban
válasszák a teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot,
mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot vagy juttassák el megkeresésüket írásban a társaság e-mail- és postacímére.
Az NKM honlapján minden információt megtalálható az elektronikus ügyintézésről, a regisztráció az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban néhány percet vesz igénybe. Korábbi tájékoztatásuk szerint azzal is segítik ügyfeleiket, hogy felfüggesztik a kikapcsolásokat a lakossági áram- és földgázszolgáltatás területén.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) hétfőtől március 31-ig szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot a járványveszély miatt. A NÚSZ Zrt. az ügyfeleknek a telefonos és online elérhetőségeket ajánlja. Az ügyfelek bármilyen ügyet intézhetnek ilyen módon, ha jelzik azt a megkeresésükben. A NÚSZ Zrt. mindegyikükkel felveszi a kapcsolatot.
A személyes ügyfélszolgálat átmeneti felfüggesztése ugyanakkor nem mentesít az ügyintézési felelősség és az úthasználati díj megfizetése alól.