Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu-regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok, és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.
A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton a telefonos, illetve az e-mailes időpontfoglalást is biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók. A Miniszterelnökség felhívja arra a figyelmet, hogy mindenki biztonsága érdekében továbbra is csak maszkban lehet tartózkodni az ügyfélszolgálatokon. A tárca tájékoztatójából kiderült,
az elkészült okmányok személyes átvételére szerda után nem lesz lehetőség.
Azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal. Felhívták továbbá arra a figyelmet, hogy a tavasszal kihirdetett veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul továbbra is december 15-ig érvényesek. Ezért minden érintettet arra kérnek, hogy éljen az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.
Egyúttal javasolják, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.