"Nem tudunk róla, hogy forgalomba álltak volna azok a buszok, amire a BKV szerződött" - jelentette ki Láng Zsolt a Vasárnapi Újság című műsorban.
A Magyar Nemzet szombaton írta meg, hogy a tömegközlekedési cégnél már május 25-én tudtak arról, hogy kockázatos leszerződni a Leisztinger Tamáshoz köthető, offshore hátterű céggel. A laphoz került vizsgálati anyagából egyértelművé vált: a BKV Zrt felügyelőbizottsága tisztában volt azzal, hogy a Tüttő Kata (MSZP) főpolgármester-helyettes korábbi élettársához, Leisztinger Tamáshoz köthető CR-Facilities Zrt.-nél a belső átvilágítás során közepes szintű vállalatbiztonsági kockázatot állapítottak meg.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője kifogásolta, hogy a cégnek nem sikerült "decemberre kiállítani a buszokat.
Úgy látjuk, ha a főpolgármester továbbra is sunyít, és elutasít minden érdemi vizsgálatot, akkor nem tudunk más következtetésre jutni, minthogy Tüttő Kata mellett ő is tevékeny részese a botrányos ügynek
- szögezte le Láng Zsolt.
Miután hosszasan sorolta, milyen pályázati feltételeknek nem felelt meg az "offshore hátterű, kamucég", aláhúzta, hogy "mi úgy érezzük, itt óriási problémák vannak". "Ha a városvezetés belekeveredett egy ilyen zűrös ügybe, akkor a kampányban átláthatóságot ígérő főpolgármester miért nem vizsgáltatja ki azt. Miért védi a védhetetlent?" - tette fel a kérdést a Láng Zsolt, aki szerint erre nincs magyarázat.