Eljárást indított a kormányhivatal a BKK ellen a nem közlekedő reptéri járatára eladott jegyek miatt

100E busz repülőtér
Vágólapra másolva!
Budapest Főváros Kormányhivatala eljárást indított a Budapesti Közlekedési Központ Zrt.-vel szemben, miután a Fogyasztóvédelmi Főosztályra közérdekű bejelentés érkezett - áll a közleményükben.
Vágólapra másolva!

A BKK a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a Deák Ferenc tér között közlekedő, 100E jelzésű járatát a koronavírus-járványhelyzet miatt nem üzemelteti,

ennek ellenére a vonaljegyeket továbbra is értékesítette, megvásárolhatók voltak a jegyautomatákból és a mobiljegy alkalmazáson keresztül is.


Az eddigi információk alapján az utasok már 16 ezer jegyet vásároltak a nem létező járatra, amellyel

a fővárosi fenntartású BKK 14 millió forintos kárt okozott a vásárlóknak.

100E busz egy korábbi képen, amikor még közlekedett Forrás: Budapest Airport

A kormányhivatal adatszolgáltatásra kötelezte a BKK-t, amely során választ kell adnia többek között arra, hogy hol és milyen módon hívták fel a közlekedők figyelmét a járat szüneteltetésére, a járat megszüntetése óta hány jegyet értékesítettek összesen, illetve milyen intézkedéseket tesz a BKK arra nézve, hogy a megvásárolt vonaljegyek ellenértékei visszafizetésre kerüljenek a fogyasztók részére - közölte Budapest Főváros Kormányhivatala.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!