Február közepétől teljesen új megjelenést kapott az újpesti önkormányzat hivatalos honlapja, az Újpest.hu. A most már zöld-sárga színekben pompázó oldal a baloldali városvezetés egyik legfontosabb propagandafelülete, itt olvashatóak azok a politikai üzenetek, amelyeket Déri Tibor és stábja közvetíteni szeretne a nyilvánosság felé.
A baloldali kerületvezetők jó ideje azon háborognak, hogy komoly forráshiánnyal küzdenek, éppen ezért kifejezetten furcsán hatott a hír, hogy Déri ennek ellenére most tökéletesítette kommunikációs bástyáját. Arról nem is beszélve, hogy egy világjárvány közepén feltehetően másra is lehetett volna költeni, mint propagandára.
Mivel kíváncsiak voltunk arra, hogy a folyamatosan pénznélküliségre panaszkodó Dériék mennyit szántak a kerületi honlap korszerűsítésére, ezért közérdekű adatigénylést nyújtottunk be az önkormányzathoz. A megküldött tájékoztatóból kiderült, hogy
a baloldali városvezetés közel 3,5 millió forintot szórt el a honlap csinosítgatására.
Kérésünkre mellékelték a vállalkozói szerződést, amit a StudioVino Szolgáltató Kft.-vel kötöttek meg tavaly augusztusban. E szerint a cégnek tavaly szeptember eleje és október vége között a bruttó 3 327 400 forintos vállalkozói díjért többek között
Egyébként az önkormányzat részéről Skopál Attila, a polgármester momentumos kabinetfőnöke vitte az ügyet, Déri őt jelölte ki kapcsolattartónak.
Újabb milliók mentek tehát a baloldali városvezetés kommunikációjára, ami különösen visszatetsző annak fényében, hogy Dériék éppen a napokban vették el a fiatal házasok első lakástámogatását.
Egy másik momentumos kerületben is milliókért újítanák meg a kommunikációt
Soproni Tamás, Terézváros momentumos polgármestere a napokban írt ki pályázatot a kerületi honlap megújítására az önkormányzat Facebook-oldalán. Annak ellenére, hogy jól használható, működőképes oldala van a városrésznek.
A kommentfelületen többen kifogásolták a baloldali politikus lépését, feleslegesnek tartva azt.