A közlemény szerint a március közepén kezdődött kivitelezés leglátványosabb eredménye, hogy
befejeződött a régi lépcsők bontása a műemlék jellegű gránit- és márványburkolatok óvatos eltávolításával.
Korábban elbontották a pénztárakat, a pincehelyiség megszűnő falait, és leverték a vakolatot. Az építési törmeléket elszállították a területről, helyet biztosítva a további munkáknak. Eddig több mint 1200 köbméter sittet hordtak ki a pályaudvarról.
Mindez egyebek mellett csaknem 1000 négyzetméter vakolat, 700 négyzetméter álmennyezet, 5 vasbeton lépcső, 35 kilométer kábel és 600 négyzetméter aljzat bontásával, valamint 800 négyzetméter padlóburkolat és 350 négyzetméter falburkolat bontásával gyűlt össze.
Az épülő 93,19 négyzetméter üvegfödém össztömege 36,4 tonna lesz. A következő munkafázisban megtörténik a pinceszinti tartószerkezeti falak utólagos szigetelése injektálással, és elkezdődtek a talajmegerősítési, alapozási munkák. Ezt követően az aljzat kavicságyazat-terítése, tömörítése következik. Kiemelték: az uniós és hazai források felhasználásával megvalósuló beruházásnak köszönhetően a korábbi belföldi pénztárak és az azok előtti terület teljes átépítésével,
több mint 1542 négyzetméteren akadálymentes utascentrum készül,
ahol az eddiginél sokkal komfortosabb lesz az utasok kiszolgálása. Egy helyen lesz lehetőség a menetjegyváltással, a belföldi vagy akár nemzetközi utazással kapcsolatos ügyek intézésére, és akadálymentesen lehet majd megközelíteni a pályaudvart az aluljárószint és a vágánycsarnok közti mozgólépcsőn vagy liften - írták a közleményben.