Legkésőbb jövő év elején véleményt nyilváníthatnak a magyarok arról, szeretnék-e, hogy gyermekeik szembekerüljenek az LMBTQ-propagandával az oktatási intézményekben, valamint a médiában. Miután a nemzetközi baloldal a gyermekvédelmi törvény miatt soha nem látott erejű össztűz alá vette Magyarországot, a magyar kormány úgy döntött, népszavazást ír ki a témában.
A referendum tétje hatalmas, hiszen azon a magyar gyermekek jövőjéről születik majd döntés. Arról nem is beszélve, hogy a Soros György szervezetei által irányított LMBTQ-lobbi mindent bevet annak érdekében, hogy Magyarországot térdre kényszerítsék, már a helyreállítási alap 2500 milliárd forintjának kifizetését is blokkoltatják Brüsszellel.
Az Európai Bizottság tehát a 2015-ös migrációs válság időszakához hasonlóan durván nyomást gyakorol Magyarországra. Ennek sikerét akadályozhatja meg a szerdán bejelentett gyermekvédelmi népszavazás. A magyar kormány ugyanis a referendum kiírásával éppen az Egyesült Államokban és a Nyugat-Európában jelenleg is megfigyelhető folyamatokra reflektált.
Az LMBTQ-propaganda ugyanis a tengerentúlon és a kontinens egyes részein látványosan teret nyert, negatív befolyást gyakorolva a gyerekek fejlődésére.
Éppen ezért érdemes megnézni, hogy a gyermekvédelmi népszavazás öt kérdése milyen nemzetközi tapasztalatokon alapuló kérdésekre mutat rá.
1. kérdés: Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekeknek köznevelési intézményben a szülő hozzájárulása nélkül szexuális irányultságokat bemutató foglalkozást tartsanak?
Esetek: A minap számolt be róla a brit The Guardian, hogy a skóciai Dumfriesban egy iskolai nyári táborban a 11-18 év közötti fiúk arról tanulhatnak többek között, hogyan hozzanak létre egy új személyiséget maguknak. Emellett a tervek szerint beavatják őket abba, hogyan sminkeljék magukat, valamint felvilágosítják őket az LMBTQ-mozgalom történelméről is. Bár a kezdeményezés óriási felháborodást eredményezett, közel sem tekinthető példa nélkülinek az Egyesült Királyságban, ahol az LMBTQ-aktivisták rendszeresen bejárnak az iskolákba érzékenyítő programokat végezni.
Éppen ezért a magyar kormány rendszeresen hangsúlyozza, meg kell akadályozni az LMBTQ-aktivisták belépését az iskolákba, ennek megakadályozására pedig jó megoldás lehet a gyermekvédelmi népszavazás.
Belgiumban is komoly teret nyert az őrület, a Soros Györgyhöz köthető civil szervezetek és más NGO-k gyakorlatilag korlátlanul beleszólhatnak a 6 éves gyerekek szexuális nevelésébe, ami leginkább az érzékenyítésben nyilvánul meg. Az egyik legismertebb belga kézikönyv például arra tanítja a kisiskolásokat, hogy nem feltétlenül kell papás-mamást játszani, hiszen ugyanolyan jó a papás-papás, vagy a mamás-mamás.
Ausztráliát is elérte a genderideológia, áprilisban attól volt hangos a helyi sajtó, hogy az oktatási intézményekben az apa és anya kifejezések betiltását tervezték, mert ez diszkriminatív.
2. kérdés: Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekek számára nemi átalakító kezeléseket népszerűsítsenek?
Egészen elképesztő szinten tart a genderőrület Németországban, ahol egyes helyeken már arra tanítják a kisiskolásokat, hogyan kérhetik a nemváltoztatást. Bizonyos civil szervezetek ugyanis már az általános iskolákban elkezdik az ezzel kapcsolatos propaganda terjesztését. Könnyíti a helyzetüket, hogy például a német iskolákban a pedagógusnak nem kötelessége szólni a szülőnek, ha a gyerek először a tanárával beszél nemváltoztatási terveiről, erre csak az után kerülhet sor, ha az érintett tanuló ezt engedélyezi. A gyerekeket a nemváltoztatás bejelentése után már az általuk választott új néven kötelesek szólítani az iskolában.
3. kérdés: Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekek számára is elérhetőek legyenek a nemátalakító kezelések?
Esetek: Európa több országában is lehetővé tették a 18 év alattiak számára az úgynevezett nemátalakító műtéteket. Spanyolországban például nemrég fogadták el azt a törvényt, amelynek következtében a kiskorúak megváltoztathatják a nemüket. Irene Montero, Spanyolország egyenlőségi minisztere szerint a mediterrán ország ezzel óriási lépést tett a transzneműek és az LGBTQ-közösség jogaiért.
Nagy-Britanniában már naponta legalább egy gyerek változtatja meg a nemét. Nagy részük a 14-15 évesek közül kerül ki, de nem ritka, hogy 10 éveseket műtenek meg. Világbotrány lett abból, hogy a bíróság feltételes elzárással büntette azt a kanadai férfit, aki nem engedte 14 éves lánya nemváltoztató műtétjét.
4. kérdés: Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekeknek fejlődésüket befolyásoló szexuális médiatartalmakat korlátozás nélkül mutassanak be?
Esetek: Európa egyes országaiban nemcsak az óvodákban és az iskolákban terjesztik az LMBTQ-propagandát, veszélyeztetve a kiskorúak fejlődését, hanem a különféle médiumokban is. Így érthető módon ez a téma is bekerült a népszavazás kérdései közé.
A Disney+ csatorna júniusban egy olyan online műsorral jelentkezett a "Pride-hónap" tiszteletére, amelynek az egyik házigazdája Nina West drag queen (magát nőnek képzelő férfi) volt.
A Disney egyébként tavaly mutatta be az első LMBTQ-szereplős rajzfilmjét - a leszbikus küklopsz rendőr, Specter felügyelő főszereplésével. A leszbikus küklopsz természetesnek beállított módon utal barátnőjére az egyik jelenetben, amikor azt mondta, "a barátnőm lánya bosszantott fel". Komoly nemzetközi tiltakozás követte a premiert, a CitizenGO-n petíció indult a Disney LMBTQ-irányvonalának megállításáért.
A Nickelodeon is beállt a sorba, a Pride-ot évek óta éltető gyerekadó óvodásoknak szóló csatornája, a Nick Jr. 2–5 éveseknek szóló műsorában az LMBTQ-zászlók színeit magyarázó dalt adott le, amihez egy animációt is készített. A szereplők között egy transznemű hód is szerepelt. Tavaly az egyik legkedveltebb karakterükre, Spongyabobra aggattak szivárványos nyakkendőt, és a Korra legendájának biszexuális főszereplője és a transznemű színész, Michael D. Cohen mellett ábrázolták.
Talán ezeknél is erősebb volt a Disney Jr. csatornán 2012-ben futó McStuffins (magyarul Dr. Plüssi néven ismert) sorozat. A két és öt év közötti gyermekek részére készült mesében ugyanis leszbikus mesefigurák is felbukkantak.
5. kérdés: Támogatja-e ön, hogy kiskorú gyermekeknek a nem megváltoztatását bemutató médiatartalmakat jelenítsenek meg?
Esetek: Arra is bőven akad példa, hogy a nemváltoztatást népszerűsítő reklámokkal célozzák meg a fiatalokat. A Starbucks tavaly egész pontosan a tinédzserek nemváltoztatásának az elfogadásáért kampányolt. Arra buzdítják a tinédzsereket, hogy próbáljanak ki egy új nevet. A nemzetközi hálózattal rendelkező cég filmjének főszereplője egy Jemma nevű fiatal lány volt, aki arra kereste a lehetőséget, hogy újonnan választott férfinevét, a James-t használhassa.
A vásárló nevének megkérdezése, pohárra írása, majd az alapján való szólítása a meleg fogadtatásunk jelképe - kommentálta akkor a cég, hozzátéve, hogy ennek a szokásuknak a jelentőségét abból a szempontból is fontosnak tartják, hogy az LMBT+ közösség tagjai kipróbálhatják új nevüket.