Ahogy korábban megírtuk, Orbán Viktor július 21-én jelentette be, hogy gyermekvédelmi népszavazást indít a kormány. A miniszterelnök kijelentette, hogy Brüsszel megtámadta Magyarországot a gyermekvédelmi törvény miatt, mert nem fogadják el, hogy ellenállunk az LMBTQ-propagandának.
A gyermekeink jövője a tét, ezért ebben a kérdésben nem engedhetünk
- mondta akkor a miniszterelnök.
A jelenség egyáltalán nem új keletű, hiszen az elmúlt években egyre szembetűnőbbé vált, hogy az LMBTQ-közösség álcivil hálózatok segítségével egyre nagyobb rétegekhez próbálja eljuttatni a propagandáját, ebből pedig a gyermekek sem maradnak ki, sőt éppen ők a legveszélyeztetettebbek, hiszen fiatal koruk és kevés élettapasztalatuk miatt sokkal inkább befolyásolhatóak, mint a felnőttek.
Ezért nem is meglepő, hogy az LMBTQ-propaganda egyre gyakrabban célozza meg az iskolákat és az óvodákat. Azonban más csatornákat is előszeretettel használnak, többek között a tömegmédiát. Erre a liberális hullámra pedig felültek a nyugati multinacionális cégek is, amelyek egymást túllicitálva próbálnak érzékenyítő LMBTQ-tartalmakat közzétenni a televízióban és a közösségi oldalakon, reklámnak álcázva.
A magyar kormány álláspontja azonban világos:
sem a multinacionális cégeknek, sem pedig a Soros-hálózat által szponzorált LMBTQ-propagandistáknak nincs joguk eldönteni a szülők helyett, hogy a gyermekeik milyen körülmények között, mikor és hol kapjanak ilyen jellegű felvilágosítást.
A népszavazás pedig a gyermekvédelem nagyon fontos eleme, hiszen Brüsszel el akarja érni, hogy Magyarország az LMBTQ-propagandát szabadon engedje terjeszteni.
A baloldal által gyakran hangoztatott érv, hogy Magyarországon nem kimagasló az úgynevezett iskolai és óvodai "érzékenyítések" száma. Azonban néhány éve még Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is hasonló volt a helyzet. Néhány rövid év leforgása alatt viszont odáig jutottunk, hogy sok helyen már úgynevezett draq queenek járnak előadást tartani kisgyermekeknek arról, hogy miért is jó dolog a nemváltoztatás.
Gondolhatnánk, hogy ezek csak elszórt, egyedi esetek, azonban ez tévedés, hiszen mostanra rendszerszintű problémáról beszélhetünk. A legnépszerűbb gyermekfilmeket gyártó Disney például futószalagon termeli az olyan "filmeket", amelyek főszereplője meleg vagy transznemű. Gyakran a szülők sem tudják, hogy mire számítsanak, amikor moziba viszik a gyermeküket, mivel sok esetben valamelyik klasszikus Disney-film feldolgozásáról van szó, és csak közben derül ki, hogy valójában nem ártatlan meséről, hanem LMBTQ-propagandáról van szó.
Ezzel a témával is foglalkozik a népszavazás, amelynek ötödik kérdése: Támogatja-e Ön, hogy kiskorú gyermekeknek a nem megváltoztatását bemutató médiatartalmakat jelenítsenek meg?
Korábban beszámoltunk róla, hogy a nemrég Magyarországon is bemutatott Dzsungeltúra című családi vígjátékban most először a Disney egy nyíltan meleg kiemelt főkaraktert is szerepeltet, ám a hollywoodi filmeket folyton felülvizsgáló baloldali LMBTQ-lobbiszervezet (GLAAD) szerint nem egyértelmű az utalás, a fiatalabb nézők nem fogják mind érteni, hogy homoszexualitásról van szó.
Vagyis az LMBTQ-lobbi szerint még erősebb propaganda kell.
Ugyanez volt az első Disney-nagyjátékfilm, amelyben nyíltan meleg karakter szerepelt, a világ legnagyobb médiavállalata animációs filmekben már sokszor próbálkozott hasonlóval, és a jövőben is számos érzékenyítéses projekt készül. Persze ez nem csak rájuk jellemző. A világ legértékesebb vállalata, az Amazon egy új Hamupipőke-feldolgozást finanszíroz, amelyben a Tündérkeresztanyát Billy Porter fekete homoszexuális férfi alakítja majd.
Nemcsak a filmekben jelenik meg az LMBTQ-propaganda, hanem a televízióban is egyre gyakrabban tűnik fel. A Campbell Soup Company nevű amerikai élelmiszeripari cég például úgy reklámozta az egyik Star Wars-os tematikájú termékét, hogy a felvételen látható, legfeljebb 2–3 éves kisgyermeket az őt nevelő homoszexuális férfipár szórakoztatta az ebédlőasztalnál.
És ez csak néhány eset. Az insider.com nemrég összeállított egy olyan adatbázist, amely segítségével nyomon lehet követni, hogy különböző csatornákon mely mesékben tűntek fel LMBTQ-karakterek. Ez alapján közel 260 LMBTQ-karakter szerepel animációs filmekben, és megjegyzik azt is, hogy az elmúlt időszakban egyre közvetlenebb és explicitebb a megjelenítésük. A gyermekeknek szánt LMBTQ-propagandában a Cartoon Network áll az élen 19 ilyen karakterrel, de a Disney Channelen is 9 látható, míg a Nickelodeon műsoraiban 7-en szerepelnek.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy a Magyarországon is elérhető
Nick Jr. Csatorna Azúr című sorozatának egyik epizódjában pedig az amerikai transzvesztita Nina West népszerűsíti a Pride melegfelvonulást.
A nyilvános szereplésein rendszerint hivalkodó női ruhákban megjelenő férfi torz családképet dicsőít az általa előadott bizarr dalban.
A filmek, reklámok, sorozatok és az animációs tartalmak mellett a gyermekeknek szánt könyvekben is egyre többször jelenik meg az érzékenyítés a nemváltoztatásra.
A hamburgi székhelyű Migo kiadó, a közelmúltban elfogadott magyar gyermekvédelmi törvényre reagálva lefordította és ingyenesen elérhetővé tette online egy kiskorúaknak szóló LMBTQ-propagandakönyvük néhány fejezetét. A kiadvány szerint az ember a nemét maga választhatja.