A Metropol kint járt a helyszínen, ahol azonnal feltűnt a baj forrása: a felbontott, majd szakszerűtlenül visszahelyezett villamossínek nincsenek egy szintben az útburkolattal.
A lap azt írja, a szintkülönbséget hevenyészett aszfalttoldásokkal próbálták eltüntetni, sikertelenül. A bukkanó miatt minden autó „bólogat", amikor átmegy rajta.
Sem tábla, sem útburkolati jelzés nem figyelmeztet a veszélyre,
ezért a Rákóczi útról a kereszteződésbe behajtva az úthiba gyakorlatilag láthatatlan. Amikor észrevesszük, már késő, és alaposan megdobja a járművet.
A lap szerint a veszélyes bukkanón naponta autók százai hajtanak át, így azonnal felmerült a kérdés, hogy a
szakmai szempontból szarvashibának számító kivitelezés miért nem szúr szemet a főváros vezetőinek,
és miért nem tesznek semmit a nyilván már sokaknak komoly bosszúságot okozott mulasztás orvoslásáért.
A lap által megkérdezett szakember a helyszínen készült fényképek és a videók megtekintése után elmondta: egy ilyen bukkanónál akár már 30 km/h sebességnél is károk keletkezhetnek a járműben. Ilyenkor a lengéscsillapító kap egy hirtelen ütést, és elkezdhet folyni belőle az olaj. A probléma gyakran csak egy-két hét után jelentkezik, de jó eséllyel nem ússzuk meg a lengéscsillapítók cseréje nélkül.
Ez, mivel csak párban lehet cserélni őket, akár 100 ezer forint is lehet