A fővárosnak nagyobb részt kellene vállalnia az agglomerációs közlekedés finanszírozásából.
Az ITM a Budapesten közlekedő emberek érdekében véglegesítette a helyi tömegközlekedés költségvetési támogatásának kifizetéséről szóló szerződést
– mondta Schanda Tamás.
A fővárosi kormánypárti frakció is a kialakult helyzet lehető leggyorsabb megoldását sürgette – emlékeztetett rá. Az ITM a városvezetéssel változatlanul fennálló nézetkülönbségeket félretéve, megoldást keresve teremtett alkalmat a személyes találkozóval az aláírására.
Tény viszont, hogy minimális együttműködési hajlandóság esetén már hosszú hónapok óta rendezhette volna az ügyet a Fővárosi Önkormányzat
– emelte ki az államtitkár.
Schanda Tamás reméli, hogy az agglomerációs közlekedés kiegyensúlyozottabb költségmegosztásáról zajló egyeztetéseket is sikerül minél hamarabb lezárni, és a főváros kifizeti az állami cégeknek az általuk végzett szolgáltatás után járó összegeket.
Üzengetésre és akciózásra kizárólag a főpolgármesternek volt szüksége ahhoz, hogy a Városháza-gate botrányról elterelje a figyelmet, arról, hogy a Fővárosi Önkormányzatban maffia jutalékos rendszer működik
– hangsúlyozta az ITM államtitkára.
Schanda Tamás közösségi oldalán közzétett felvétele alább tekinthető meg.