Budapest és Pest megye valamennyi kormányablaka, vidéken pedig több mint 120 kijelölt kormányablak fogadja az ügyfeleket
szombaton és vasárnap 8 és 14 óra között,
ezzel növelik az ügyfélszolgálatok kapacitását.
Hétvégén kizárólag a veszélyhelyzet alatt lejárt személyazonosító igazolvány, vezetői engedély és útlevél cseréjét lehet intézni.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség; akkor is érdemes felkeresni a kormányablakot - akár hétköznap, akár hétvégén -, ha a foglalható időpontok már beteltek.
Kérik, hogy indulás előtt mindenképp ellenőrizzék a kormányablakok nyitvatartását a kormányablakok weboldalán!
Online, ügyfélkapun keresztül is intézhető a jogosítvány automatikus meghosszabbítása, ha a háziorvos kiállította az orvosi alkalmassági véleményt.
A lejárt forgalmi engedélyek miatt nem a kormányablakokat, hanem a műszaki vizsgaállomásokat kell keresni.
Június 30-án valamennyi, a járványügyi veszélyhelyzet idején automatikusan meghosszabbított személyazonosító okmány érvényessége lejár. A Miniszterelnökség kéri, hogy ne halasszák az utolsó pillanatra okmányok megújítását, hiszen ezek a mindennapi élet számos területén elengedhetetlenül fontosak!
A kormányablakok pünkösdvasárnap és pünkösdhétfőn zárva tartanak.