A cég tavalyi nettó árbevétele nagyjából 240 millió forint, míg 2020-ban 152 millió forint volt. Ez 88 millió forintos bevétel emelkedést jelent. Az adózott eredményük pedig 2020-ban 2,3 millió forintot tett ki, tavaly már pedig több mint 16 millió forintot.
A DS Média ilyen nagymértékű bevétel növekedésének hátterében az áll, hogy felelős kiadója volt a dunaújvárosi Helyi Hírhozó nevű kampányújságnak.
A cég több mint egymilliárd forintot kapott a baloldali vezetésű önkormányzatól.
Az újság címlapján a baloldali képviselő arca virított, az ő üzeneteit közvetítették és még Facebook kampányhirdetésekre is jutott elegendő forrás.
A kérdés az, ki döntött a közpénz milliókból fenntartott cég szerepvállalásáról a baloldali jelölt kampányban.
Annyi azonban bizonyos, hogy a baloldali vezetés tagadta, hogy tudnának valamit az ügyről. Ezzel szemben kiderült, hogy a szintén párbeszédes Szabó Zsolt alpolgármester ismeri a médiacég vezetőjét, Varga Richárdot. Azonban tevékenységükkel azóta sem álltak le, hiszen a választást követően is 1,5 millió forint értékben adnak fel politikai hirdetéseket a Facebookon.