Hatalmas pénzeső a párbeszédes Dorosz Dávid kampányát segítő cégnél

Dorosz Dávid, PM-es politikus, Budapest főpolgármester-helyettese
Dorosz Dávid, PM-es politikus, Budapest főpolgármester-helyettese
Vágólapra másolva!
A napokban válnak nyilvánossá az egyes gazdasági társaságok 2021-ről szóló pénzügyi beszámolói. Ezúttal a DS Média Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-t mutatja be cikkében a Mediaworks Hírcentruma. A DS Média annak az újságnak a felelős kiadója, ami a párbeszédes Dorosz Dávid üzeneteit juttatta el közpénzből a dunaújvárosiak számára.
Vágólapra másolva!

A cég tavalyi nettó árbevétele nagyjából 240 millió forint, míg 2020-ban 152 millió forint volt. Ez 88 millió forintos bevétel emelkedést jelent. Az adózott eredményük pedig 2020-ban 2,3 millió forintot tett ki, tavaly már pedig több mint 16 millió forintot.

Dorosz Dávid Forrás: Facebook

A DS Média ilyen nagymértékű bevétel növekedésének hátterében az áll, hogy felelős kiadója volt a dunaújvárosi Helyi Hírhozó nevű kampányújságnak.

A cég több mint egymilliárd forintot kapott a baloldali vezetésű önkormányzatól.

Az újság címlapján a baloldali képviselő arca virított, az ő üzeneteit közvetítették és még Facebook kampányhirdetésekre is jutott elegendő forrás.

A kérdés az, ki döntött a közpénz milliókból fenntartott cég szerepvállalásáról a baloldali jelölt kampányban.

Annyi azonban bizonyos, hogy a baloldali vezetés tagadta, hogy tudnának valamit az ügyről. Ezzel szemben kiderült, hogy a szintén párbeszédes Szabó Zsolt alpolgármester ismeri a médiacég vezetőjét, Varga Richárdot. Azonban tevékenységükkel azóta sem álltak le, hiszen a választást követően is 1,5 millió forint értékben adnak fel politikai hirdetéseket a Facebookon.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!