Lehullott a lepel, hogy ki lesz a VIONN Magyarország nagykövete. A márka arcára Facebookon lehetett szavazni, ahol a kommentelők között egy darab VIONN vadriasztót is kisorsoltak több tízezer forintos értékben. Miután a stúdióban és a közösségi médiában is tetőfokára hágott a hangulat, a márka büszkén jelentette be, hogy a márkát Balogh Levente képviseli.
Lehullott a lepel: hazánk egyik legsikeresebb vállalkozója a VIONN márkanagykövete
„Azok a szavak, amelyekkel a VIONN márkát leírjuk, nemcsak jelzők, hanem a cégünk értékteremtésének meghatározó építőkövei: hitelesség, garancia és maximális védelem. Balogh Levente személyében sikerült megtalálnunk azt a személyt, aki hitelesen fogja képviselni ezen értékeinket, ajánlásával pedig hiszem, hogy nagy lépést tehetünk a minél biztonságosabb autózás világa felé, hiszen a biztonságos utazás, minden gépjármű-vezető felelőssége.” – mondja a cég sajtószóvivője és pr-menedzsere, Natasha Chughtai.
Balogh Levente, akit legtöbben a Szentkirályi ásványvíz alapítójaként ismernek, hazánk egyik legsikeresebb vállalkozója. Jelenleg a Szentkirályi Magyarország Kft. elnöke, a Vitapress Kft. ügyvezetője, nemrég pedig a Vízangyal elnevezésű termékcsaládjával a kozmetikai piacon debütált. Akik ezen sikerekről kevésbé, azok az RTL Magyarország Cápák Között című televíziós üzleti showműsorából egészen biztosan ismerik, ahol immár negyedik éve segít fiatal startuppereket vállalkozásuk beindításában.
A magát többnyire egyszerű üzletemberként aposztrofáló Balogh Levente egyszerre sikeres vállalkozó, éles szemű befektető, egy cápa, egyúttal a nemzetközi márkaépítés mestere, aki a legtöbbet mégsem az iskolákban, hanem a családjától, különösen az édesapjától, majd a sportból, valamint az életben tapasztalt krízishelyzetekből és sikerekből tanulta. A Facebookon több mint harmincezer követővel rendelkező szakember azt vallja, hogy a minőség nem extra tulajdonság, hanem alapkövetelmény, amely ars poetica akár a VIONN sajátja is lehetne.
Balogh Levente hatéves kora óta cselgáncsozik. Magyar bajnok és tizenhétszeres országos kupabajnok. Négy danos, fekete öves mesterré fejlődött. Mint mondja, „a tatamin tanultam meg a küzdeni akarást, amit később az üzleti életbe is átültettem”. A Szentkirályi Magyarország éves forgalma mára majd 50 milliárd forint, a magyar piac abszolút piacvezetője. Emellett az utóbbi években kiemelten támogatott árvízkárosultakat, rászoruló falvakat, egészségügyi-, oktatási-, és egyházi intézményeket, valamint tehetséges fiatalokat, hogy egyszer majd ők tegyék jobb hellyé a világot! Emellett mindig is fontos volt számára az emberek és az állatok védelme.
„A VIONN egy hihetetlenül innovatív megoldást kínál arra, hogy mindannyian felelős autóvezetők lehessünk, számomra pedig egy fantasztikus lehetőség arra, hogy letehessem a voksom a biztonságos járművezetés, az emberéletek megmentése mellett, mindezt úgy, hogy a csodálatos állatvilágot is megóvhatom!”
Ne üljön volán mögé VIONN okos vadriasztó nélkül!
Magyarországon évente több ezer állat – közöttük őzek, vaddisznók, nyulak és fácánok – pusztulnak el a magyar utakon, miután gépjárművel ütköztek. A veszély folyamatosan fennáll, hiszen ezek az állatok gyakran hagyják el megszokott környezetüket a tájegységi vándorlásuk, a párzási ösztönük, vagy akár táplálékszerzés miatt.
„Sajnos, az autóvezetők nem feltétlenül jelentik be a gázolásokat a hatóságoknál, ezért az incidensek évi 15-20 ezerre becsült száma a valóságban akár a 40 ezret is elérheti. Ezt a számot hivatott csökkenteni az első okos vadriasztó, amely a gépjármű alvázára rögzítve a beépített hangszórónak köszönhetően jelzi az autósok érkezését az állatvilágnak. A VIONN fejlesztői egy mégis bekövetkezett, vadállat által okozott baleset esetén pedig még a keletkezett kárt is öt munkanapon belül megtéríti az ügyfeleiknek egymillió forintig” – mondja Natasha Chughtai, aki mindenkit arra bíztat, hogy hallgassanak Balogh Leventére, és ne üljenek volán mögé okos vadriasztó nélkül.