Október 18-án este ünnepélyes keretek között adták át az idén jubiláló CSR Hungary Díjat, a
Magyar Üzleti Felelősség Díját, valamint a Store Insider szaklap és kiadója, a PPH Media által 5.
alkalommal meghirdetett Mentes-M verseny elismeréseit is. Mindkét megmérettetésen szigorú,
szakmai zsűri döntött a díjazott pályamunkákról, melyeken szép sikereket ért el a Lidl
Magyarország.
Az áruházlánc pályázatában a szerteágazó felelősségvállalási tevékenységét mutatta be, melyet
a CSR Hungary Díj szakértő zsűrije a „Legjobb felelős és fenntartható vállalatért" kategóriában
a legkiemelkedőbbnek ítélt. A „Legjobb innováció a körkörös gazdaságért" kategóriában pedig
a Lidl műanyagcsökkentési stratégiáját és annak mentén megvalósított intézkedéseit sorolták a
legjobb kezdeményezések közé.
A Mentes-M zsűrije szintén értékelte a Lidl törekvéseit és Fenntarthatósági díjjal jutalmazta a
bio mandulaitalok alkategóriájában a Vemondo termékcsaládhoz tartozó Bio Mandulaitalt, mely
egyben karbonsemleges is. Az áruházlánc fenntartható szortimentjének részét képezik a
karbonsemleges saját márkás Vemondo termékek, melyek mindegyike vegán, így fogyasztásuk
kisebb ökológiai lábnyommal jár.
Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője a díjak kapcsán elmondta: „Vállalatunk évekkel
ezelőtt felismerte, hogy jövőbeni sikerünk függ mindenkori működésünk környezeti és társadalmi
hatásaitól is, és arra törekszünk, hogy minden tőlünk telhetőt megtegyünk ezek optimalizálásáért.
Hiszünk abban, hogy a kiskereskedelmi szektor egyik meghatározó szereplőjeként hozzá tudunk
és hozzá is kell járulnunk a fenntartható holnap, a fenntartható jövő megteremtéséhez. Éppen
ezért nagyon fontos elismerés számunkra az, hogy törekvéseinket a CSR Hungary 2022 és MentesM díjakkal jutalmazták."