Az amerikai pénzekből finanszírozott, háborúpárti plakátkampányt elindító Nyugati Pályán a közösségi médiában is milliókból népszerűsít agresszív, militarista jelszavakkal tűzdelt propagandaanyagokat.
A Facebookon és az Instagramon működő oldalt az Amerikai Egyesült Államok budapesti nagykövetségének támogatásával hozták létre, s a 2020 februárjában alapított, nagyjából harmincezer követővel rendelkező blog közel 139 millió forintot költött hirdetésekre, amivel a 13. helyet foglalják el a rangsorban.
Ezen hirdetések egy része közvetett vagy közvetlen módon azt sugallja, hogy Magyarországnak és a magyar embereknek is be kell kapcsolódniuk a háborúba.
Ötszázezer forint körül költöttek arra a bejegyzésre, amely szerint „a Putyin-rezsim 6 ezer gyermeket deportált Ukrajnából", amiért a Nemzetközi Törvényszék (ICC) elfogatóparancsot adott ki az orosz vezető ellen.
Egy másik bejegyzésben a legfőbb V4-es szövetségesünkkel igyekeztek szembefordítani hazánkat.
Több fegyverfogásra buzdító bejegyzésben a kárpátaljai magyarokat is háborúpártinak igyekeztek feltüntetni: „Ezt a videót mindenkinek látnia kell! Az ungvári Fábián Tímea a Kárpátaljai Népi Együttes hegedűművésze. Látva a rengeteg szenvedést, amelyet az orosz invázió okoz, kötelességének érezte, hogy a hegedűjét fegyverre cserélje és megvédje a hazáját. Ezért beállt harcolni az ukrán hadseregbe. [...] Ezért fontos, hogy minél többen lássák, mit élnek át és hogyan viszonyulnak a háborúhoz a kárpátaljai magyarok" – áll az egyik, körülbelül félmillió forintból meghirdetett tartalomban, amely nagyjából egymilliószor jelent meg.
A bejegyzésekben a megszokott oroszgyalázó elemek is előkerültek: „Ha mi nem állítjuk meg az oroszokat, akkor Magyarország, Szlovákia, Csehország, Lengyelország következik. Az orosz vezetés nem ismer határokat, kizárólag a pofonokból ért! Az orosz hadseregben nem ismernek olyan fogalmakat, mint tolerancia, emberség és együttérzés". A hirdetés megjelenésszáma 1,3 millió körüli.