Magyarországon forgatott reklámfilmet a 365 nap sztárja

Michele Morrone.
Michele Morrone.
Fotó: TV2/Tények
Vágólapra másolva!
Budapestre érkezett Michele Morrone, a többrészes, fülledt sikerfilm, a „365 nap” főszereplője. A Dolce&Gabbana most a Hell Energy reklámfilmjét forgatja - írja a tenyek.hu.
Vágólapra másolva!

Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, hiszen a nemzetközi ismertséget hozó film tette népszerűvé az olasz színészt 2020-ban. A filmes debütálást számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere - írta a Tények.

Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.

Most a HELL ENERGY reklámarca lesz. A cég szerint a színész karaktere és magával ragadó megjelenése kiválóan illeszkedik a brandhez. A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén. 

A forgatás nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, mintegy száz fős stábbal, amerikai rendező bevonásával.

Morrone megnézte Budapest főbb nevezetességeit, Hajdú Péterrel is biliárdozott. Az emlékezetes játékot a producer videóra is vette, majd megosztotta azt Instagram-oldalán a követőivel. A felvételen azonban jól látható, hogy a nagy nevetésekkel induló összecsapás rendkívül csúnyán végződik.

A Frizbi egykori házigazdája ugyanis egy rosszul sikerült lökéssel összetört egy 2 millió forintos vázát.

Amikor egy világsztár előtt produkálod magad, de nagyon rosszul sül el - írta a posztjában Hajdú Péter.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!