Fontos társadalmi üzenetre hívja fel a figyelmet idén is a Vodafone

Vágólapra másolva!
Vágólapra másolva!

Az ünnepek közeledtével a Vodafone Magyarország elérkezett a márkaváltás előtti utolsó pillanatokhoz, ennek fényében pedig különleges karácsonyi kampánnyal búcsúzik a távközlési vállalat. Az ünnepi reklámfilm nem csupán a márkától való elválás szimbóluma, hanem mélyebb társadalmi üzenetet is hordoz. A film célja ugyanis, hogy felhívja a figyelmet a környezetünkben élő idősek elszigeteltségére, a családon belüli generációs és digitális szakadék problémájára. Pedig kis odafigyeléssel az idős emberek helyzetén sokat javíthatnánk, amelyre az ünnepi időszak jó alkalmat teremt mindannyiunknak. 
 

Fotó: Vodafone


A Vodafone idei karácsonyi kampánya több fontos társadalmi kérdést is érint, amelyekről gyakran megfeledkezünk, így például azt, hogy a karácsonyi készülődés közepette olykor figyelmen kívül marad az idősekkel való törődés és figyelem. Míg az ünnepek alapvetően a szeretetről és az együtt töltött időről szólnak, sok esetben az idősebb generáció tagjai háttérbe szorulnak. Miközben az idős emberek is  teljes értékű személyek, akik saját kívánságokkal és igényekkel rendelkeznek – hívja fel a figyelmet a Vodafone. A kampány célja, hogy arra ösztönözzön mindenkit, hogy a technológia és a digitális világ segítségével a generációk közötti szakadékot áthidalva valódi kapcsolatokat építsen és valódi örömet szerezzen az idősebbeknek is.

A Vodafone számára a technológia nem csupán egy szolgáltatás, hanem egy eszköz, amely segíthet abban, hogy jobban megismerjük egymást és több időt töltsünk együtt. Az idei kampány kiemelt üzenete, hogy a technológia nem gátat képez a generációk között, hanem hidat, amely lehetővé teszi, hogy az idősebbek is naprakészen kapcsolódjanak a világhoz. Közismert, hogy a társadalmi szerepvállalás mindig is fontos volt a Vodafone számára, az elmúlt években a márka tehát épp ez okból olyan kampányokkal állt elő, amelyek egytől egyig a magányos emberek, a társadalmi megosztottság és az összetartozás fontosságát hangsúlyozták. Az idei karácsonyi film azonban más jellegű, hiszen igazán különleges, szórakoztató módon mutat rá a generációk közötti kapcsolatokra, miközben szívhez szóló üzenetet közvetít.

A kampány különlegességéhez nagyban hozzájárul, hogy a film középpontjában a nagypapát alakító Szacsvay László és régi barátai, az Oszvald Marika és Székely B. István által megformált karakterek állnak. A történetben fontos szerepet kap a család és a hagyományok is, ám a hangsúly a generációk közötti szoros kapcsolaton van és egy fontos kérdést is feszegetnek benne: miközben a karácsonyi ajándékok minden évben a szeretet és figyelmesség jelei, vajon az idősebbek igényeit és vágyait ugyanolyan komolyan vesszük-e, mint a fiatalokét? Pedig a karácsony csodája nemcsak a gyerekeknek jár – jár az mindenkinek, kortól függetlenül – vélik a kampány életre hívói. Érdemes tehát egy kicsit elgondolkodnunk idén, vajon hogyan szerezhetnénk nagyszüleink számára valódi meglepetést...

Fotó: Vodafone

Minden jel arra mutat, hogy ez lesz az utolsó nagy kampánya a Vodafone Magyarországnak, jövő januártól a cég ugyanis új arculatot ölt és One néven értékesíti majd távközlési szolgáltatásait. A telekommunikációs cég idei karácsonyi kampányával ismét megmutatja, hogy a társadalmi felelősségvállalás nem csak egy reklámfogás, hanem valódi értékeket közvetítő tevékenység. Az idősek helyzetének és igényeinek figyelembevételével a márka ugyanis egy olyan fontos párbeszédet kíván elindítani, amely a technológia és az emberi kapcsolatok fontosságát hangsúlyozza.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!