A Király zenéje először egy animációs filmben hangzik fel. A címe Lilo and Stich, és egy fiatal hawaii lány meséjét mondja el, akinek élete központjává válik Presley zenéjének hallgatása. A film megjelenését nyárra tervezik, ezt egy Greatest hits album követi majd.
Az RCA a Beatles album 1-jának nem várt sikere után döntött úgy, az énekes halála után született generációt is megismerteti Presley zenéjével. Arra ugyan nem számítanak, hogy a túlszárnyalják az album 1 nyolcmillió eladott darabos sikerét, abban azonban bizonyosak, némileg sikerül majd visszaállítani a Király az évtizedek alatt megkopott fényét.
A kampány részét képezi az Egyesült Államokban oly megszokott, a rajzfilmhez kötődő bögrék-szatyrok-poszterek hada is, azaz a merchandising. Esetünkben azonban túl is lépnek a megszokott formákon, és a Király ruhatárának egyes darabjait is piacra dobják újra. Ezek tervezéséhez pedig nem mást, mint a Lansky Fivéreket kérték fel, akik annak idején Presley imidzsének szerves részét képező extravagáns öltözékeket is tervezték.
Hogy az ötvenes évek ruházata mennyire tetszik majd a vásárlóknak, azt egyelőre még nem tudni, az viszont bizonyos, hogy Presley csillaga régóta zuhanni látszik. Gracelandi palotáját, ami a rajongók régi zarándokhelye, tavaly 15%-al kevesebben látogatták meg, mint az azt megelőző évben, több alkalmazottat el is kellett bocsátani. Albumaiból mindössze 1,4 millió fogyott el tavaly a világon.
A piac szakértői szkeptikusak a nagy visszatérés sikerét illetően. Szerintük nagyon kicsi a valószínűsége annak, hogy az Y generáció tagjai vevők lennének a giccsre és az ötvenes évek gitárzenéjére.
Abban azonban ők is megegyeznek, Presley a huszadik század pop-világának egyik legjelentősebb figurája.