Egy újabb latin énekest szemelt ki a Pepsi reklámarcként: a csábító, csípőriszáló démon után a tinilányok bálványaként befutott spanyol dalnok fogja majd népszerűsíteni a sötétbarna itókát, írja a www.los40.com. A vallásos popsztár - ki mostanában inkább a csinos, orosz teniszezőnővel való flörtje miatt kerül címoldalra - 80 millió dollárért cserébe áll a buborékok szolgálatába, követvén Michael Jacksont és Britney Spearst. - "Nagyon boldog vagyok, hogy egyesíthetem erőimet a Pepsivel. Új utak nyílnak meg előttem, így tehetem ismertté zenémet" - lelkendezett Julio Iglesias fia, aki a lemezeladások terén lassan befogja a pár évtizeddel korábban nagy sikereket elért apukát.
A világcég londoni sajtótájékoztatóján a megbízó fél részéről elhangzott: "Enrique ideális választás számunkra. A világ egyik legnagyobb popcsillaga, és ez az egyik legfőbb oka annak, hogy rá esett a választásunk. Így immár ő is a Pepsi család része lesz, akárcsak Beyoncé Knowles vagy Robbie Williams."