A multinacionális cégek szeretik világszerte ismert és elismert, sikeres, fiatal vagy fiatalos popsztárhoz kötni imázsukat. Míg a nagyobb sportszer- és sportruhagyártó vállalatok inkább híres sportolók szponzorálásával szereznek magukat reklámot, addig az üdítőiparban tevékenykedő cégek vagy a gyorsétterem-hálózatot üzemeltető multik inkább a legfőbb célközönségüknek, a fiataloknak kedves énekeseket, énekesnőket csábítanak magukhoz.
Az N'Sync egykor frontemberét Justin Timberlake-et a napokban a McDonald's karolta fel mellé: a gyorsbüfé-hálózat szponzorálja az ifjú popsztár európai turnéját. A koncertsorozat kötődik a hamburgeres világcég világméterű "I'm lovin' it" kampányához is, mely a múlt hónapban indult, több mint száz országban, köztük hazánkban is.
"Kifejezetten szeretem azt, amit az étteremlánc csinál az új kampányában, és frankó dolog, hogy részese lehetek. Mi ugyanazon rétegnek dolgozunk, azoknak, akik szeretik jól érezni magukat. Erről szól az egész" - vallotta a sztár, aki már fel is vette az I'm Lovin' It című dalt, melyet a koncertek során élőben hallhat majd a fellépésekre ellátogató közönség. Timberlake az együttműködés során fel fog tűnni majd a hálózat több éttermében, találkozni fog a cég vezetőivel, menedzsereivel és részt vesz majd a cég által szervezett gyermekprogramokon.
"Azáltal, hogy feltűnik az új reklámjainkban és elénekli a dalt, Justint látni és hallani fogják világszerte, s ez az új kampányunk izgalmas része lesz. A kapcsolatunk, szövetségünk folytatódni fog, dinamizmussal és meglepetésekkel, s ez segít majd abban, hogy a zene, a szórakozás, a divat és a sport segítségével a McDonald's közelebb kerüljön a fiatalok világához " - nyilatkozta Larry Light igazgatóhelyettes.
A tinik bálványa az Egyesült Államokban kezdte a közösen szervezett fellépések sorozatát: október 13-án Washington DC-ben adott koncertet egy exkluzív klubban, meghívott vendégek előtt.