A Mixmag nagy cikke leplezte le a londoni Paul Hauer Agency üzelmeit. Az ügynökség azt ígérte a feltörekvő, a londoni klubvilágba betörni kívánó dj-knek, hogy havonta legalább öt fellépést szervez nekik, továbbá segít a profi fotók, weboldal elkészítésében. Mindezért előre ki kellett fizetni az 500 fontos (178 ezer HUF) ügynökségi díjat; azzal kecsegtették az ügyfeleket, hogy mivel a leszervezett fellépések után óránként átlagban 100 fontot kapnak, egy hónap alatt visszajön ez a pénz. A lapnak nyilatkozó dj-ket egy bizonyos Riki kereste meg, egy fekete, német akcentussal beszélő férfi. Mint mondták, nagyon meggyőzően tudta ecsetelni, milyen jól működik az ügynökség; Facebook-oldaluk is tele van valódinak tűnő szórólapok képeivel; aki körültekintően utánanézett a cégnek a dj-k által látogatott fórumokon, az sem talált panaszkodó beírásokat.
Szórólap a Paul Hauer Agency oldaláról
Aztán a pénz kifizetése után a dj-k egyáltalán nem azt kapták, amit vártak. Ugyan voltak, akik valóban felléphettek, sokan egyáltalán nem kaptak semmilyen lehetőséget, vagy havi egyet-kettőt, lepukkant helyszíneken, 20 ember előtt, illetve fizetés nélkül. Egy alkalommal egy nagy, "szexi, stílusos, fényűző" house-bulira csődítettek oda több dj-t is - akik hamar rájöttek, hogy közönség nincs, kizárólag ők jelentek meg, és hogy mindannyian ugyanannál az ügynökségnél vannak. Panaszaikra folyamatosan átlátszó kifogásokkal válaszoltak. Később jöttek a fenyegetések is: ha valaki rosszat ír róluk egy fórumon, esetleg a sajtóhoz fordul, az soha nem kapja vissza a befizetett pénzét, illetve Riki elkapja őt - a férfi utalt rá, hogy ült már börtönben is, úgyhogy tessék komolyan venni a szavait. Amikor a Paul Hauer Agency-t pénzügyi szabálytalanságok miatt bezárták, nagyjából 70 ügyfelét átvette a DN4 DJS nevű cég, amely új dj-ket is toborzott apróhirdetésekkel. Itt 470 font (167 ezer forint) volt a befizetendő díj; a szerződésbe pedig bevettek egy pontot, ami szerint tilos a dj-knek a cég rossz hírét keltenie.
Az átvert dj-k nemcsak pénzt vesztettek, hanem rengeteg elpazarolt időt is. A Mixmag nyomozásán felbuzdulva végül többen feljelentést tettek. A rendőrség szerint ez a csalási forma egyre jobban terjed, bár leginkább a divatvilágba betörni kívánó modellek az áldozatai az álügynökségeknek. A lap megszólaltatott egy szakértőt is, aki szerint a tanulság az, hogy "nem lehet lerövidíteni a hírnévhez vezető utat": az ember kezdje úgy, hogy saját bulikat szervez és kiépíti a maga közönségét; illetve manapság már majdhogynem elengedhetetlen egy dj-nél, hogy saját zenét is írjon.