A legnépszerűbb új fiúbanda, a One Direction a Daily Star szerint komoly összegről mondott le, amikor elutasította, hogy egy óvszermárkát reklámozzanak a zenekarral. A világ egyik legnagyobb, közelebbről meg nem határozott márkája szerette volna magának megnyerni a brit, de az Egyesült Államokban is elképesztően sikeres zenekart; a biztonságos szexet népszerűsítő kampányban is részt vettek volna. A zenekar tagjai menedzserükkel, Simon Cowell-lel egyetértésben úgy vélték, hogy rajongóik még túl fiatalok ehhez. "Babákat és játékokat reklámoznak a One Directionnel, tehát az ilyesmiket vásárló a korosztályhoz szólnak" - mondta a lapnak egy névtelen forrás. A lap felidéz egy korábbi interjút is, amelyben a tagok azt mondták, hogy nem örülnének a sok hülye viccnek, amit egy hozzájuk kötődő kotonmárka kiváltana, illetve "eléggé ciki lenne a saját arcunkat viszontlátni egy óvszer dobozán."
Interjúkban viszont a 18-20 éves srácok azért nem tagadják, hogy fontosnak tartják a biztonságos szexet. A csapat szívtiprója, a mostanában állítólag Taylor Swifttel járó Harry Styles korábban azt nyilatkozta, hogy első szeretkezése után nagyon félt attól, hogy teherbe ejtette a lányt, holott védekeztek. "Soha nem kockáztatnám meg az óvszer nélküli szexet" - mondta.
A One Direction nagy riválisának, a JLS-nek viszont van ám óvszermárkája. A Durex árusítja a JLS avagy Just Love Safe termékeket, a dobozokon a tagok arca látható. A Sun nyáron közölt - amúgy nagy valószínűséggel kitalált, de szórakoztató - cikke szerint az egyik srác, Aston Merrygold többek között azzal nyerte meg magának Renay Louise modellt (fehérneműs kép róla a linkelt cikkben!), hogy lakása tele van olyan kotonokkal, amin ő látható. Mind a polcán, mind az ágya mellett ott állnak a dobozok. A modell ezt látva arra gondolt az ún. névtelen forrás szerint, hogy "na, ő aztán tényleg komolyan gondolja a biztonságos szexet", aztán meg arra, hogy "milyen mókás srác ez az Aston" - úgyhogy vele töltötte az éjszakát.