Egy év szünet után megjelent, innen "fizess, amennyit akarsz" módszerrel letölthető Mo Kolours ep-trilógiájának harmadik része, a Tusk Dance (Agyar tánc). A másodikról, amit innen lehet letölteni, ezt írtam: "Elsőre úgy tűnik, a fickó nemtörődöm módra mondogatja-énekelgeti rá pofonegyszerű szövegeit a lazán összefércelt alapokra; de aztán hamar kiderül, hogy ez nem nemtörődömség, hanem nagyon vonzó lazaság: mintha nem csinálná a zenét, hanem csak úgy jönne ki belőle, és ettől baromi hangulatos lesz az egész. Mo Kolours amúgy félig angol, félig mauritiusi származású, és az Indiai-óceánon lévő sziget hagyományos zenéje, az ún. sega is megjelenik a zenéjében."
A Tusk Dance az előző kettő ep-hez képest még minimalistább és lazább; főleg a 18 perces ep elején úgy tűnik, mintha semmi más nem is történne, mint hogy Mo Kolours némi dobolgatásra dúdolgat-dumálgat rá, és egy-két eltévedt hangminta is kóvályog a térben, esetleg jamaicai származású basszus neszez. Ha valamihez, hát leginkább valami fura hiphophoz állnak közel ezek a számok, csak éppen a műfaj minden (nemcsak szövegi, hanem megszólalásbeli) agresszivitásától megfosztva. Aztán megjelenik a funk, a címadó számban pedig egészen harsány dobok és afrikai hüvelykzongora. Jön egy visszafogott vagy lefojtott reggae, amiben a gitárból apró bugyborékolások maradnak; majd egy afrikai, megvisszhangosított dub olyan fémes elektronikus hangokkal, amik - ez igazi meglepetés - mintha ez electróból jönnének. Shafiq Husayn remixe zár, kicsit közelebb hozza ezt a zenét a Sa Ra-féle wonky hiphop-funk (kvázi)műfajhoz. Mo Kolours tehát egy nagyon egységes, mégis - a megszólalás terében és zenei utalásokban egyaránt - tágas világban mozog, ami tényleg csak az övé; igen, fura, de hamar otthonossá lesz és nagyon szerethető.