A munka hasonlóan éles hangvételű, ironikus pacifista kiáltvány, mint a művész graffitijei, és többek között azért annyira sokkoló, mert a háborúról, nyomorról és szenvedésről árulkodó képeket egy utazási iroda szokásos szlogenjeivel ellenpontozza.
Erre utal a videó címe is: Make this the year YOU discover a new destination, vagyis: "Legyen ez az év az, amikor felfedez egy új úti célt!"
"Üdvözüljük Gázában! Távol a turisták által kedvelt útvonalaktól (bejutás illegális alagutakon), amit helyiek annyira szeretnek, hogy sosem hagyják el (mert tilos nekik)" - kezdődik az álreklámfilm.
A filmben feltűnnek Banksy új falfestményei is. A felvételeken látható állapotok az 50 napos háború eredménye. Az ENSZ adatai szerint a konfliktus 2000 palesztin, ebből 539 gyermek, és 67 izraeli katona halálához vezetett.
Banksy honlapján leírta azt is, miért festett macskát az egyik falra.
"Egy helyi férfi megkérdezte, hogy mit jelent ez, mire elmondtam neki, hogy a gázai pusztításról szeretnék fényképeket közzé tenni a honlapomon, de az internet népe csak macskás képeket hajlandó megnézni" - írja.
A művész képviselője Twitteren erősítette meg, hogy a video valóban Banksy munkája. Ez nem az első alkalom, hogy Banksy a területen az izraeli-palesztin konfliktussal kapcsolatos köztéri falfestményeket helyez el.