Az idei magyar versenyző miatt Bécsbe kilátogató hazai szurkolók is biztosan hallhatják majd, ahogyan a dalfesztivál tavalyi osztrák győztesének hangján németül, angolul és franciául tájékoztatják az utasokat az egyes megállókban, villamos-, busz- és metrójáratokon. Arról, hogy pontosan mit fog mondani, még nem árultak el részleteket.
Bécsben már elkezdték a fesztivált népszerűsítő plakátkampányt is, City of Vienna - 12 points feliratú hirdetések lepték el az osztrák főváros utcáit, utalva ezzel a versenyen megszerezhető maximális pontszámra.
Március hatodikától az Osztrák Vasúttársaság, az osztrák közszolgálati tévével - ORF - közösen indít olyan járatokat, amelyen megjelenik a fesztivál arculata. A Bécsi Turisztikai Hivatal - a Wien Tourismus - a fesztivál logóját európai körútra viszi. Március 17-től, a 22 méter átmérőjű gömb először Barcelonában tűnik fel, majd Berlinben, Londonban, Párizsban és Milánóban is látható lesz.
Az Eurovíziós Dalfesztivál népszerűsítése már tavaly megkezdődött az osztrák fővárosban. December óta a rendezvény dizájnjával ellátott villamosok közlekednek, és a bécsi városháza előtti téren egy digitális torony mutatja, hogy hány óra, nap és perc van még hátra a döntőig.
A 60. Eurovíziós Dalfesztivált május 19. és 23. között rendezik Bécsben. Magyarországot Csemer Boglárka Boggie képviseli a Wars For Nothing című dallal.