A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz hatodik éve, amelyek „a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban és hazánkon kívül is”.
A díjazottakat hét szakmai szempont alapján, több körös zsűrizéssel választják ki.
Latba esik a márkák múltja és az „identitás”,
majd a zsűri kiszámítja a tradíció, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján a pontszámot, amely alapján eldől a díjazottak sorrendje.
2015-ben a legtöbb pontot a Pick szerezte, ezt követi az Unicum és a Gundel.
Az első tíz közé került a Móra Könyvkiadó és a Zsolnay, de MagyarBrand lett többek közt a Balaton Sound, a Bookline, a Budapest Music Center, a Budapesti Operettszínház, a Fonó Budai Zeneház, a Kossuth Könyvkiadó, a Libri, a Líra, Millenáris, a MÜPA, a Sziget és a VOLT Fesztivál is.
Más médiumok mellett MagyarBranddé választották az Origót és az Indexet is.