A Rákóczi híd déli szomszédságában lévő összekötő vasúti híd egyik budai pillére kapott egy óriási falfestményt. Egy hatalmas férfialak várja társát, kezében borosüveg, fején papírzacskó, a partner pedig sehol. Mr. Trash, azaz Christian Böhmer német graffitis alkotása
a sokat mondó, 180 négyzetméteres festmény.
A fejeken megjelenő papírzacskók nem csupán Böhmer védjegye és stílusának ismertetőjegye. A fejek eltakarásával szokta személyteleníti modelljeit, így festményeit egységesen érvényesíti mindenkire. Mr. Trash-t főleg a társadalmi és morális problémák foglalkoztatják, ezeket állítja fókuszba alkotásain. Az új, budai falfestményen a mai kor egyik legnagyobb problematikáját dolgozza fel:
a társas interakciók fontosságának háttérbe szorulását
a fiataloknál. Az idei Színes Város Budapest Fesztivál fő témája a gasztronómia, ezért is jelenik meg Mr. Trash festményén egy vacsorás vakrandevú magányos szereplője. Az alkotásokon egy terített asztal jelenik meg, amely két főre lett előkészítve, (hiába) várva a társat.
Mr. Trash
Christian Böhmer a '90-es években graffitisként kezdte pályáját Kölnben. Autodidakta módon, egy a klasszikus portrékon alapuló, saját művészeti formát fejlesztett ki. Böhmer német urban art művész leginkább figurális alkotásairól ismert. Legújabb, „papírzacskós” sorozatát évek óta nagy érdeklődés övezi Németországban. Az idei Színes Város Budapest Fesztiválra is ebben a szellemiségben tervezett a művész.