Eminem menedzsere, Paul Rosenberg az Instagrammon tett közzé egy fotót, amin egy CD-t tart a kezében. A borítón csak a szókimondó szövegek figyelmeztetést lehet értelmezni, a többi talán nem is fontos. Főleg azért, mert a lényeg valójában a háttérben, a szemközti ház falán van. A falon egy gyógyszer óriásplakátos reklámja van. A reklámon
több utalás is el van rejtve.
Az első, amit a szemfüles rajongók egyből kiszúrtak, a Revival gyógyszer logójában lévő fordított E betű, ami jó ideje Eminem védjegye. A másik utalás a névválasztás. A revival újjászületést jelent magyarul, ami egész jól passzol Eminem korábbi albumcímeinek sorába. Utóbbi albumai Relapse ('visszaesés') és Recovery (gyógyulás) címmel jelentek meg.
További érdekességeket rejt
a Revival microsite-ja, ami már tényleg hemzseg az utalásoktól. Az oldal tetején mindjárt egy videó van, amiben egy barátnőjével túrázó férfi beszél a Revivalról. És mondandójában több, Eminem dalszövegére való utalás is van. Például a reklám zárósora az, hogy „I won't waste my one shot”, ami leginkább a Loose Yourself „you only get one shot, do not miss a chance to blow” sorára való válaszként értelmezhető.
Mivel ez a Revival gyógyszerként nem létezik, több mint valószínű, hogy valóban egy új album sejtelmes promójáról van szó. Már csak azért sem lehet ezen meglepődni, mert a 2009-es Relapse-et egy fiktív elvonókúráról szóló kamu oldallal reklámozta Eminem - írja az NME.