Smink nélkül, sejtelmesen néz a kamerába, közben ujjai az ajkánál, az egyiken egy anya-feliratú gyűrű. Ilyen egyszerűen jelent meg Christina Aguilera a Paper magazin legutóbbi számának címlapján. A neve alá pedig csak annyi került, transformation, azaz átalakulás. A címlapi megjelenést egy nagyobb interjú generálta, amiben többek között arról, hogy az előadóként megélt szabadsága képessé teszi értékelni
a saját nyers szépségét.
Az interjúban természetesen beszélt az átváltozásról is. Azt mondta, „nem tudok túl sokáig egy helyben maradni, egyféleképp élni. [...] Mozdulnom, kutatnom kell, művészkednem és átalakulnom.” A jelenlegi verzió, a Paper magazinban megjelent, nagyon puritán Aguilera egy üdítő színfolt, mert láttunk tőle ezt-azt, és ezek után kíváncsian várjuk a folytatást. Az már biztos, hogy idén két filmben is játszik. Az egyik Drake Doremus sci-fije, a Zoe lesz, a másik pedig a Partiállat című vígjáték, amiben önmagát alakítja.
Ha már az átalakulásokról van szó, természetesen nem hagyhatjuk ki első zenei videoklipjét, amivel megismertük. (Hiszen annak idején kevesen nézték Magyarországon a The Mickey Mouse Club tévéműsor adásait. Ugyanis Aguilera karrierje Britney Spearséhez és Justin Timberlake-éhez hasonlóan szintén onnan indult.)
A jelenlegi popsztárokról, és a fiatal zenészekről azt mondta a 37 éves énekesnő, hogy tetszik neki, amit lát, de szerinte tudni kell azt is, hogy a mostani fiatalokban sokkal kevesebb a visszatartó erő, mikor debütálnak szórakoztatóiparban. Szerinte benne még sokkal több munkált, és Madonnát nevezte meg fő mesterként, aki kitaposta az efféle lazasághoz vezető utat.