Sándor Szandra, a Nanushka márka tervezője és tulajdonosa, a ruhái a legismertebb sztárok körében is közkedvelté váltak. A fiatal tervező kreációit csak a múlt hónapban olyan nagy nevek választották, mint Kendall Jenner vagy Dua Lipa.
Kendall Jenner a világ egyik leghíresebb médiaszemélyisége, Instagram-oldalát 94 millió ember követi, Dua Lipa pedig az egyik legfoglalkoztatottabb énekesnő ma a világon.
Kendall Jenner júliusban a magyar divattervező 2018-as Pre-Fall kollekciójának Bao névre elkeresztelt, pöttyös ruháját viselte egy családi fotón, míg Dua Lipa egy hétköznapi viseletben mutatta meg magát Nanushkában, ő is egy pöttyös darabot viselt, amit egy sima farmerrel kombinált – írja a Bors.
Akár hétköznapi, akár elegáns megjelenésről van szó, a világsztárok szívesen viselik a magyar márkájú ruhákat.
Ez a siker nemcsak a márkának és a tervezőnek, hanem Magyarországnak is ismertséget ad.
A Nanushka márka sikere mögött egyébként a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap áll. Az alap 2016. végi befektetése óta ugyanis a márka 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 000 darab ruhát értékesített, 2018-ban a jelenlegi megrendelési állomány mellett ez a szám meghaladja a 100 000 darabot.