Az előre rögzített zenei alapokat a Soul II Soul másik alapító fenegyereke, Jazzie B szettjei színesítették, azonban ez sem hozta igazán lázba a nézőket. Érzékelte a problémát Jazzie B is, aki a koncert közepén egy hihetetlenül erős rapszólóval próbálta meg a lehetetlent, és át is mozgatta a néhány ezres tömeget. A 70 perces produkció végén a fénypontot a mindent elsöprő megasláger, a Back to Life, Back to Reality jelentette.
A Soul II Soul után az Electro Deluxe következett. A brilliáns orgonajátékot, a frenetikus basszust és a trombitából,szaxofonból, pozanból álló hármas fúvósszekciót a francia csapathoz került James Copley amerikai énekes hiperaktív pörgése és a jazz minden irányzatában helytálló énekhangja tette teljessé.
A formációt 2001-ben meggyőző zenei végzettséggel és hatalmas rutinnal rendelkező francia jazzmuzsikusok alapították.
Van aki elektro-jazzként írja le zenéjüket, de véleményem szerint a jazz-funk elektronika beütéssel jobban fedi,
legalábbis az alapján, amit láttam/hallottam. Mindenesetre nem mindennapi crossover jazzt játszanak – felsőfokon.
Teljesítményükön egyáltalán nem látszott, hogy állítólag 24 órája nem aludtak, mert az előző esti bulijuk óta Bordeaux-ban, folyamatosan úton voltak, hogy a balatoni koncerthelyszínre érjenek. Meglepő módon a villanyzongora a jazzgitár hangszíneire lett kikeverve, így egy-egy billentyűszólónál – ha csukott szemmel hallgattuk –, akkor nehéz lett volna megmondani, hogy húros vagy ütős hangszer szól, már amennyiben elfogadjuk, hogy egy elektromos billentyűs cucc is az ütős hangszerekhez sorolható.
A zárónap húzóneve a hazai szcénából érkezett. Geszti Péter egy sajátos egyveleggel áll majd színpadra, amit jól jellemez a produkció címe is:
Geszti+Jazz+Az+Lányok.
Szóval retró is, meg nagyon mai is a hangzás. Geszti legjobb dalai csendülnek majd fel egyedi felállással, fúvósokkal. No, és persze ott lesznek a lányok is: Váczi Eszter, Behumi Dóri és Kozma Orsi, akikkel megszólalnak a nagy Jazz+Az-slágerek.