Megnyitotta első tengerentúli márkaboltját Nanushka.
A bolt New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban van.
Az impozáns, háromszintes, 350 négyzetméteres bolt olyan luxusmárkák üzletei között helyezkedik el, mint a Louis Vuitton, a Gucci, a Mansur Gavriel, de a környékén található a városrész legnagyobb Apple boltja is.
Ez azt jelenti, hogy az üzlet kiemelten frekventált helyen van tehát nem csupán a város lakói, de az oda látogató turisták szempontjából is.
A magyar divattervező, Sándor Szandra, a TV2-nek beszélt az új boltról, de azt is elárulta a Tények stábjának, hogy jövőre Londonban, azután pedig Los Angelesben terjeszkednek tovább.
A Nanushka termékei ugyan elérhetőek voltak már korábban az amerikai kontinens vásárlói számára is a legnagyobb nagykereskedelmi partnerek kínálatában és az online felületen keresztül, azonban a bolt megnyitásával a Nanushka lesz a legelső nem csupán a hazai,
de a kelet-európai régióban jelenlévő divatmárkák közül, amelyik a tengerentúlon nyit saját márkaboltot.
A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába.
A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben
2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA eredményt ért el.
A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét,
és meghaladja majd az 5 milliárd forintot.