A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
6
Ezüstérem
7
Bronzérem
6

New York legdivatosabb részén nyitott boltot Nanushka

Nanushka New York Flagship: Opening Party horizontal Peter Baldaszti, Anita Hodosi, Nellie Tombor, Sandra Sandor, Barbara Palvin, Eniko Mihalik, Kate Condas
Peter Baldaszti, Anita Hodosi, Nellie Tombor, Sandra Sandor, Barbara Palvin, Eniko Mihalik, Kate Kondas
Vágólapra másolva!
Óriási magyar sikert ért el a magyar divatipar Nanushkának köszönhetően, aki október közepén újabb flagship boltot nyitott, ezúttal az Egyesült Államokban. Az első tengerentúli márkaboltja New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban található.
Vágólapra másolva!

Megnyitotta első tengerentúli márkaboltját Nanushka.

A bolt New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban van.

Nanushka boltja Forrás: Tiffany Sage/BFA.com/BFA/Tiffanysage/Bfa.Com

Az impozáns, háromszintes, 350 négyzetméteres bolt olyan luxusmárkák üzletei között helyezkedik el, mint a Louis Vuitton, a Gucci, a Mansur Gavriel, de a környékén található a városrész legnagyobb Apple boltja is.

Sándor Szandra Forrás: Tiffany Sage/BFA.com/BFA/Tiffanysage/Bfa.Com

Ez azt jelenti, hogy az üzlet kiemelten frekventált helyen van tehát nem csupán a város lakói, de az oda látogató turisták szempontjából is.

A magyar divattervező, Sándor Szandra, a TV2-nek beszélt az új boltról, de azt is elárulta a Tények stábjának, hogy jövőre Londonban, azután pedig Los Angelesben terjeszkednek tovább.

Óriási magyar siker

A Nanushka termékei ugyan elérhetőek voltak már korábban az amerikai kontinens vásárlói számára is a legnagyobb nagykereskedelmi partnerek kínálatában és az online felületen keresztül, azonban a bolt megnyitásával a Nanushka lesz a legelső nem csupán a hazai,

de a kelet-európai régióban jelenlévő divatmárkák közül, amelyik a tengerentúlon nyit saját márkaboltot.

Baldaszti Péter, Hódosi Anita, Tombor Nelli, Sándor Szandra, Palvin Barbara, Mihalik Enikő, Kondás Kata a megnyitón Forrás: Tiffany Sage/BFA.com/BFA/Tiffanysage/Bfa.Com

A GB & Partners segítsége is kellett

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába.

Sándor Szandra, Quincy Brown, Baldaszti Péter és Victor Cruz Forrás: Tiffany Sage/BFA.com/BFA/Tiffanysage/Bfa.Com

A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben

2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA eredményt ért el.

A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét,

és meghaladja majd az 5 milliárd forintot.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!